lite tankar


jahapp, så har veckan lidit emot fredag. jag jobbar hela helgen och hela veckan, så mina veckor är inte direkt helginriktade. våran fredag kväll ska bestå av att åka till rusta och handla trägolv och sedan till ikea för att inhandla garderobssjutdörrar som man sätter fast i skenor i taket. blir nog riktigt fint då det är klart!
maria ska dra med mig på shopping nu oxå. klart ja ställer upp, hon har ju bil!

i sommar är det så många bra festivaler o konserter. men i födotid passar det sig nog inte att gå på något sådant.
hultsfred, en massa bra band.
where the action is, som vi gick på förra året.
love and peace, tro jag var bra oxå.
och jayz konsert den 19ejuni. missar nog alla, men vi får se!




fick höra  något väldigt tråkigt i förrgår.
en kille som jobbade förut i baren på mitt jobb har tagit livet av sig. hoppat framför tåget.
lika gammal som mig. han var alltid trevlig och glad. var ofta med oss ut och drack öl.
blir så ledsen då jag hör sådant.
att leva i sån desperation kan man nog aldrig förstå förens man är där själv. tänk att inte se någon annan utväg i livet.
det är lätt att snacka om hur egoistiskt det är. varför inte göra något annat om man endå vill dö. Åk till liberia och hjälp människor i krig!
så kan jag iaf tänka. men som sagt, jag kan inte ens föreställa mig hur det är att må så dåligt. det är nog som att vara förlamad, inte kunna tänka klart.

hoppas ni mår bra och får en fin helg.
nu ska jag lägga på lite smink. kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Uscha vad tragiskt!! =( stackars hans familj...!

Kram påre Lottan!

2008-04-11 @ 18:20:36
URL: http://mommy666.blogg.se
Postat av: helena

jag kommer ju till helgen om jag hittar en billig resa. eller är du på G att ge mig lite bidrag? isf kanske jag kan flyga, sista minuten :p

vi får höras. PUSS

2008-04-13 @ 10:19:21
Postat av: Lisa

Får man bidrag om man kan komma?? ;P hahah

2008-04-14 @ 21:13:59
URL: http://mommy666.blogg.se
Postat av: Anonym

hahaha ja visst, jag är miljonär jag. bara att komma så betalar jag. nej inte vet jag. helena yrar.en 20ga kan jag bidra m! hahahha

2008-04-15 @ 22:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0