trööt

tänk vad trött jag kan vara. nu är både jag och joel så trötta att vi blir griniga. har inte ätit middag än o klockan är snart elva. längtar till vi bara kan få ta det lite lugnt. kanske utnyttja vårat presentkort som vi har på gondolen eller centralbadet. varför skjuter vi alltid upp sånt? vi tar oss inte tid. jag vet inte...huuuuua

på torsdag kväll kommer helena. ska bli skoj att ha henne här! hoppas hon klarar av att strida emot sin allergi. jobbigt att vara allergisk emot djur. eller vad det nu kan vara som ger allergin. pollen, mat o sånt.

hua nu ska vi äta nudlar. lyxigt va?!

tjao era gamla gäddor!

ps. 1. ska "hä" ut bilder på hur rummet blev o sovrummet framöver.
ps 2.  jag är snart 27 sommrar gammal

Kommentarer
Postat av: Siw

Men FY BAJ! vad ni tar dåligt han om er, blivande föräldrar. Passa nu på att njuta av varandra så mycket ni bara kan och ät ordentligt!!! KRAMIS

2008-04-15 @ 23:51:49
Postat av: helena

hihi JA jag längtar! ta d lugnt gumman, orolig dig! och ät noga! :p

hä ut bilder!!!

ska jag inviga lillens rum? hihi..
hoppas jag ej blir allergisk så jag dör :7

2008-04-16 @ 00:02:08
Postat av: Lotta W

Ha det så kul i helgen nu! Kram

2008-04-18 @ 10:05:14
URL: http://charlotta-widell.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0