titta sooolen!


tunnelbanan är ibland jobbigt värre att färdas med som gravid. tycker jag ivf. Mår för det mesta prima, men så fort jag åker den där rackaren börjar jag må illa.
Kommer just ifrån mvc.
lyssnade på hjärtat. det tickade på fint. krabaten vände på sig och sparkade som bara den så det skrollade till och var lite klurigt att hitta hjärtljudet. men det var skoj att höra! allt var bra.
och jag har gått upp 3kilo. alldeles lagom. trodde det var mer då jag inte kan ha mina brallor längre. På tal om det så pajjade dragkedjan till ett par av mina favoritjeans häromdan. skit.

måste beklaga mig om måndagen. ledig som jag var och allt begav jag mig till kungens kurva. (innnan dess åkte jag till joels jobb för att få lite pengar) lite meckigt att ta sig dit. jag skulle till rusta och köpa fototapet som jag sett att dom har billiga av.
så kommer jag hem med mina tapeter, (fanns precis ett par kvar av dom jag ville ha!) och börjar tapetsera. tro på fan det gick åt helvete. då klistret kommer på blir hela tapeten mjuk, tunnare på nått vis. sedan då jag ska veckla upp den igen för att hänga den på väggen fastnar den och går sönder. försöker få upp den endå men det går inte alls. bucklar sig o jävlas.
så det är bara å riva ner den igen!
så gick det med min coola svartvita fototapet! får väl betala 2tusen nästa gång om det ska funka.
 Och jag kan tapetsera! skit sak!
 jajajaj. sånt händer tänkte jag sen. i vanliga fall hade jag nästan börjat grina, men den här gången lugnade jag ner mig och tänkte, inte hela världen.

solen skiner i stockholm idag!! vajjert värre! men det hjälps icke. jag ska lägga mig o vila nu. så jag orkar jobba ikväll.

och resan till spanien. vi ska sova halva tiden i alicante o halva i valencia! så vi får se lite av båda städer.

kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilket skit med tapeten!! Duktig du!
Härligt att höra krabban sköter sig fint=) Blir så glad så! Lägg upp en magbild vettja!
Åh jag blir bebissjuk! hihihi

2008-02-13 @ 11:42:52
URL: http://mommy666.blogg.se
Postat av: Hanna

Men fy vad stört me tapeten! Jag hade blvit gälen!
Ja upp med mag bilder nu!

2008-02-13 @ 20:34:38
URL: http://frusoft.blogg.se
Postat av: Monica

Surt med tapeten! Duktig du var som tänkte att det inte var hela världen. Bra för krabban att vara lugn. :-) Yes, säger som dem övriga inläggarna; upp med fler magbilder :-)

2008-02-13 @ 21:37:52
URL: http://eternal060606.blogg.se
Postat av: mumsbubblan

kul det var att snacka skit med dig idag gumman. vill ses snart. ska du inte komma den där helgen då jag tänkte komma först. minns inte datum...9 mars? vi kan dela resan. KRAM

2008-02-14 @ 00:02:01
Postat av: lotta

monica jag går in på familjeliv då ja har koden dit. den är i ett block på joels jobb vettu. men sen så

2008-02-14 @ 12:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0