lite ditten o datten

halå.

tänkte skriva av lite tid. sitter på jobbet. borde börja städa efter dagen, men känner mig lite lat just nu. vill inte.  tur att jag har radion på hög volym. 80tals låtar och lite bandit. har ni hört låten angels (tror jag den heter) med within temtation. väldigt fin låt tycker jag. 
nu har joel o mistlarna kommit hem. sluter elva så då får jag skynda mig hem o mysa på dom. joel har lyckats få med sig nästan alla julklapparna. hans söta päron skämmer bort oss med micro, digitalkamera, riskokare mm!!ojoj. nästa år är det slut på sånt tror jag allt. så nu när vi äntligen har en bra kamera så ska jag fota lite mer. tänkte fota lite magbilder och lägga upp. varför inte tänker jag. tycker själv att magar är mkt fina o intressanta att kolla på, så kanske ni gör detsamma?
såg ni "ingenting är heligt" på 5:an? vad är det han heter, ståuppkomikern? jävligt bra. såg det för andra gången igår kväll. han tar upp allt, dissar diverse kändisar, könsroller mm. men på ett så skönt sätt.  kanske finns nått klipp på internet. kolla upp om ni kan! man får sig en tankeställare!

 nu har jag fått en "bong" som det heter. måste laga till lite käk.  ta hand om varandra!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Skönt att du har karln din hemma nu! och katterna :D
Ja fota magbilder! så kul att ha den vet du! Och när krabban är ute kommer ni blicka tillbaka på tjockbilderna och tänka,,,"tänk att fisen låg där inne" HAHAH

2008-01-06 @ 21:22:06
Postat av: Fatima

JAAAAA mer bilder till folket ;D

2008-01-06 @ 21:33:18
Postat av: lotta

då bi det så!

2008-01-06 @ 22:32:04
Postat av: Siw

JAAA! Klart vi vill se magbilder, spännande och LÄNGTAR! LUV YOU

2008-01-07 @ 09:19:13
Postat av: Hanna

Håller med resten upp med mabilder :-) Mysigt!

kram på re min vän!

2008-01-07 @ 13:55:25
URL: http://frusoft.blogg.se
Postat av: mumsbubblan

okej får se när jag kommer upp, men inom en snar framtid. vad ska vi göra? jag vill helst ta det lugnt och bara umgås massa. men till helgen då du är ledig så jobbar jag hela. ska kolla upp. ring mig från jobbet hem nån kväll. ikväll kanske. PUSS min gumma

JA, magbilder

2008-01-07 @ 16:59:38
URL: http://mumsbubblan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0