måntag


Halv sex imorse åkte joel till en liten håla utanför göterborg för att göra nån upphandling. sedan kommer han hem ons då jag jobbar. sedan åker han till åre på torsdag o blir där hela helgen. gratis resa. skoj för honom! han har inte åkt snöbräda på en massa år och det är ju ett av hans bästa intressen. så jag får roa mig bäst jag kan den här veckan.
nu blir det fiskbullar i dillsås, kokt potatis och kokt ägg. Är jag den enda som tycker det är dögött? sedan ska jag ta en hurtig promenad!
hoppas ni har det fint o njuter av det njutbara!



Vi har köpt insynsskydd till balkongen och köket som man klistrar på rutan. Mkt bra för det tar inte bort dagsljuset, bara jobbiga blickar. lite insyn har jag inga problem med. Men bor man i storstan kan det vara jävligt skönt. köpt på lagerhaus till ett bra pris.

                         
Balkongen (halva gjord)                          Köket

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fiskbullar i dillsås är GRYMT! Jag o Charlie diggar de vi :-)

2008-01-28 @ 14:32:10
Postat av: Lisa

Vi gillar också fiskbullar! =)
Skönt att slippa nyfikna blickar! och dom var ju fina med!

2008-01-28 @ 22:14:58
URL: http://mommy666.blogg.se
Postat av: helena

hihi sjukt men här nere i skåne har de aldrig ätit fiskbullar :p
jag gillar det. glömmer aldrig när du lagade med potatis o ägg när du bodde där ovan bion. SÅ GOTT! vill ha igen. Puss

ps. vi måste höras om resan. hotellet?

2008-01-28 @ 23:45:05
Postat av: Anonym

bra brudar! det är stake i er!!

2008-01-29 @ 12:25:14
Postat av: Siwa

Det där blev snyggt det!
MEN dom där fiskbullarna, HMM, såna gav mamma katten när jag va liten. Kraaam

2008-01-31 @ 09:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0