nyåret

Just nu sitter jag på jobbet. På chefens kontor och tjuvlånar hans dator. Det är väldigt lugnt idag och jag jobbar själv. Tråkigt, men skönt med lugnet. Passar på att njuta nu. Gästerna kommer i massor redan nästa vecka!

Mitt nyår var skoj. Jag var med ylva och hade det super. Jag lagade laxmiddag till oss båda hemma hos mig och joel. Sedan bar det iväg till klubb G. En gayklubb i gamla stan/Slussen. Där dansade vi och drog runt. Tänk att det går att vara nykter på krogen. Det trodde jag inte riktigt förut. och så länge jag har en sån här liten gynnare i magen kan jag dricka trocadero i massor!  image25och så länge man dansar och håller igång är det ingen fara. (vile ser vättskrämd ut)
Lite jobbigt om nån försöker göra närmanden dock. Man märker sådant på ett annat sätt som nykter. På fyllan märker man inte om någon tex försöker att få ögonkontakt. Men vi hade skoj minnsan!
Joeln är kvar i Sundsvall med kissarna. Längtar tills dom kommer hem. Så tomt hemma. Men jag jobbar mest så det går bra endå.


Kommentarer
Postat av: Lisa

LITEN Vile :)

2008-01-03 @ 20:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0