"Stomakaken"


Då ska jag se om det fungerar att pula in bilderna i krypinet. Jag tänker lägga in 3 magbilder.
 på den första håller jag in magen. den mittersta bilden är som jag tror att magen ser ut. alltså i den storlek den skulle vara utan en massa svullenhet mm . ja och som ni ser. 3e bilden, en gigantisk mage. fattar inte att den är så stor då jag slappnar av! trodde att det bara var i början den svällde som en boll. men icke icke. phuu. ska väl tilläggas att det är kväll då vi fotar, gör nog saken "värre"  overkligt stor va.
så får ni se mina sexiga trosor från 90talet oxå! hoppas inget pervo går in här och njuter av bilderna hahah:)
Nu räcker det!!!! ps 1. det är armågar på bild 1 o 2, inte pattar.
ps. 2. ha det suveränt!! ds.


                         v.18



så lägger jag in mina 2tavlor också. 2 heta brudar!          


och varför inte lite mistlers!             han kollar på en flintskallig gässa som
tillhör en äcklig liten gubbe!   rufus njuter av gubbens uppenbarelse.



Kommentarer
Postat av: Lisa

SUPERfin mage! lillkrabban då=D

2008-01-08 @ 23:40:39
URL: http://mommy666.blogg.se
Postat av: Hanna

Vilken fin mage :-)
När är det dags för Ultraljud?

Och skyssta tavlor! :-)

2008-01-09 @ 08:42:55
Postat av: Siw

UNDERBAR liten mage.
Tavlorna är ju super fina, du är så duktig.

2008-01-09 @ 09:06:18
Postat av: mumsbubblan

åh vad fin du är! det roliga är att exakt såna där trosor köpte jag med, men de är slängda för läänge sen :p

vad är det för skallig äcklig gubbe? hahaha...

FINA tavlor! Har ju sett den första flera gånger hos dig, men den andra, högra var superfin den med! om jag vill beställa exakt samma, två likadana fast två små tavlor. vad kostar de då? orkar du måla? jag betalar så klart. vi kan ju komma fram till ett pris.

Puss Ps. Du vet att du har en innestående klänning hos mig (bröllops kanske)

2008-01-09 @ 10:46:22
Postat av: Monica

Åhh, vilken fin mage! I vecka 18 kände jag första puffen :-) Har du känt några små puffar ännu?

2008-01-09 @ 11:39:20
URL: http://eternal060606.blogg.se
Postat av: Åsa

Lotta vilken fin mage!

Super snygga tavlor. Nu vet jag vilken konstnär jag ska beställa tavlor av i framtiden. Fast jag visste ju redan att du var grym :o) Ska vi ta och ses i morgon nu då. Jag sms:ar av om vi skulle kunna ses. Kul det ska bli att träffa dig!

Kramis

2008-01-09 @ 12:35:39
URL: http://asaehrnholm.blogg.se
Postat av: Anonym

hej. tack allesammans! snälla ni! lärkan det är inte omöjligt jag orkar måla till dig. då jag börja bli ledig framöver.

monica. tror inte jag kännt något än. det kommer väl! svårt att veta.

åsa. ja vi ses imorg. ska ladda moben så vi kan höras!hej

2008-01-09 @ 14:13:18
Postat av: Emma

Ååå vilken fin mage! Är facinerad av bebismagar, finns ju inge vackrare än en gravid kvinna enligt mig.

Grymt fina katter oxå! :-)

Ha det bra!

2008-01-09 @ 14:18:25
URL: http://www.emmiz81.blogg.se
Postat av: Hanna

Jaså det är du som har målat!Shiit vad bra du är! Minns ju att du var duktig förr men visste faktiskt inte att du målade nu :-) Mycket duktig flicka du!

kram på re!

2008-01-09 @ 15:39:19
Postat av: Monica

I början var inte jag heller säker på om det var någon puff eller inte. Kändes lite gran som att det var tarmarna som bökade typ, men puffarna kom oftare och blev snabbt starkare, då förstod jag det måste verkligen ha varit riktiga puffar från bejbin! Fan, vad grymt alltså! Du har en härlig tid framför dig!

Ett gtips är att göra en gipsavgjutning av magen. Som man sedan kan måla och t ex hänger upp på väggen! Hur mysigt som helst att ha kvar sedan! Gjorde min i vecka 37, så den blev stor och fin! :-D

http://svenska.yle.fi/matochfritid/hobbyartikel.php?id=903

Må gott!

2008-01-09 @ 15:43:36
URL: http://eternal060606.blogg.se
Postat av: Monica

Länken in mitt förra inlägg syns inte! Markera texten så kommer den fram...

2008-01-09 @ 15:45:03
URL: http://eternal060606.blogg.se
Postat av: Åsa

God morgon gumman! I dag ses vi :o) Kram så länge!

2008-01-10 @ 07:29:21
URL: http://asaehrnholm.blogg.se
Postat av: Anonym

nu den 15e blir det riktigt ultraljud förresten hanna!

tack för tipset monica. kände 3 puttningar i magen igår på samma ställe. kändes lite väl starka så jag tänkte att det kanske var konstiga gaser. men vem vet!!! kraaaam

2008-01-10 @ 07:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0