frajtag


fredag för hela slanten! jag är hemma med arvid. joeln är på en liten " fest innan alla går på ledighet" med jobbet. tänk att dom alltid hittar på ursäkter för att festa! dom har alltid nått skoj i bakfickan. men det är ju kul. tråkigt att jobba på ett ställe där ingen vill göra nått alls. hua. så det är bra! han lovade att kliva upp o städa här hemma imorgon bitti så det får jag vara nöjd med. hehe. åsa kommer hit imorgon. hon har inte varit till "nya" lyan eller träffat arvild. det var väl fint namn Arvild! hörde att det var hans nya smeknamn.

nu hör jag arvid börja stånka runt inne från soffan. vaknar nog snart. och då han vaknar är det MAT på en gång som gäller!
är man på stan då utan matflaskan är det omöjligt att få tyst på honom. då gallskriker han tills maten kommer! inte roligt. annars är han så go och jag smälter varje gång han skrattar!

ja nu är prinsen vaken!

trevlig helg hurrni! jag ilar!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahah den lilla lilla matvraket! Så var Vile med,,,mat på en gång då han var nyvaken:)



Jo ang det jag skrev förut, jag menade inte vagnen...ellr vi kanske missuppfattade varandra? hahah aja, det är iaf en babysiter som står på golvet, där bäbisen kan slappa, typ halvligga och man kan även gunga den lite lätt...:)

2008-07-18 @ 20:20:12
URL: http://mommy666.blogg.se/
Postat av: missgranby

GRATTIS!!!!!!! Puss på dig gumman

2008-07-20 @ 19:04:26
URL: http://missgranby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0