jonni blund


lite kvälls skrivning innan jon blund dunkar mig i skallen.
så varmt så jag storknar, blir trött som bara den i värmen. men jag ska icke klaga. ni vet hur visan går.
blev lite shopping m ylvika vanten på stada idag. inte så lätt må jag säga med otymplig vagn o lite små ledsen pojke mellan varven. blev en mkt billig klänning o ett par vita höga shorts. billigt o snyggt. o just ja. en jacka till karln min oxå. jag som egentligen inte har råd just nu. hmmm unna sig lite.

kameran verkar pajjat igen. måste laga, skum.

kolla på hells kitchen nu, det är kuligt. o ja gillar projekt runway ( gillar du d  lärkan?) o även ett nytt program på 5an, tävlar som frisörer. sånt e skoj. följe annars inga program.

hoppas på en fin helg. kanske med lite rose vin, det är härligt på sommaren!

hua, nej jag skulle vilja bada i det fria. har inte blivit av än. o har inte kunnat direkt heller. eller inte fått, efter förlossningen. har nån av er badat än?
tänk att få bada i ljummet vatten då det regnar ute. kanske en liten regnbåge. o vacker natur. ohhh underbart!!!

puss


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahah jag såg också hells kitchen igår! Tänkte om du också följde det! Jag diggar Gordon (hter han så?) han chefen alltså! Så rå! moohahha!



2008-07-25 @ 07:52:22
URL: http://mommy666.blogg.se/
Postat av: Hanna

jag har faktiskt badat en gång i år,i juniskär :-) Bada i regnet det är grymt det..helst i stugan i finland för min del..mmm

Nu ska man ner på stada med mor..i denna värme! haha

Ha de gott o hör av dig när det blir dags att komma hit :-)kram kram

2008-07-25 @ 10:00:16
URL: http://frusoft.blogg.se/
Postat av: Yllevanten

jag har också badat, på Lilla Essingen. det var skönt!

2008-07-27 @ 21:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0