puss


hej alleman.

nu har jag varit mer eller mindre förkyld i 11dagar. är hemma för tredje dagen ifrån jobbet. imorgon ska jag dit, då är det bara 3kvällar kvar. sedan går jag på min efterlängtade ledighet!
jag har hört att det är lättare att bli förkyld då man är gravid. nu är det här första gången för mig. men så länge det har suttit i! och det onda har lixom förflyttat sig.. är det inte ont i halsen har jag haft ont i huvudet och käkarna. och under kindbenen, under ögonen. där är d fortfarande ömt. jätte skumt!

den jätte varma helgen för ca 2,3 veckor sen. mmm glass
408128-92

ja nu börjar förlossningen närma sig. det är 2veckor och 2dagar kvar idag. så han kan egentligen komma när som hellst. hur nära utsatt datum kom era små barn??
imorse hade jag förvärkar nere i magen. Då funderar jag om det skulle komma igång. men vi är inte riktigt redo än. har en del saker som ska inhandlas och jag vill bli riktigt frisk först. huua. tänk er att föda då man är förkyld eller annat jobbigt!!! huahuahua.
måsta bara få säga att min graviditet varit så super bra. inte mkt åkommor alls. ja nästan inga. inte ens hemmorrojder!(hur man stava) haha. nej men inge halsbränna, inge dåligt humör, inge foglossning, ytte pytte ont i ryggen, inge bristningar (än).  har kunnat jobba väldigt länge och gjort det bra. min mage är inte jobbigt stor!

så nu har jag fått skryta lite. eller jag är mer tacksam. får väl en värre förlossning då!heheh. men den tar jag som den kommer. trodde jag skulle vara rädd för att föda. men konstigt nog känns det mest spännande. nu börjar jag längta. och vi kommer älska våran lilla krabat vem han än är och hur han än ser ut. är han sjuk kommer vi att ta hand honom på allra bästa sätt. ingenting i livet är självklart och det har jag iaf lärt mig!!

här är för 2 dagar sen. visar min mage. den är på spänningsgränsen haha sezzy trosa.
408128-94408128-91


så en lite coolare bild. vår nya soffa!

nehe verkar inte fungera.blev bara bilder på mig denna gången, mohhaaaa



Kommentarer
Postat av: Hanna

Du kommer att bli en underbar mamma! Ska ta mig till sthlm i sommar så man får träffa er! :-) Skönt att du haft en så bra graviditet,jag har inget att klaga på under min heller,det enda skulle väl vara att jag fick en sjukt stor mage men tänk ändå fick jag inga bristningar! Ta hand om dig nu och vila upp dig inför kommande STORA händelse,puss o kram!!

2008-05-27 @ 14:47:06
URL: http://frusoft.blogg.se
Postat av: missgranby

lillgumman min! du är underbar! jag längtar till lillen kommmer, då kommer jag med massa paket och kärlek :)

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
ps. vill se soffan

2008-05-27 @ 15:51:56
URL: http://missgranby.blogg.se
Postat av: Siwa

ÅHHH! vilken vacker mage!!! Du är nog gjord för att bli mamma du. Han kommer att få världens bästa föräldrar så klart. Jag kommer nog att dyka upp i det närmaste. När vet jag inte än, har tömt kontot i dag för att gå med Liza till vet, hon har fått remiss till uppsala för op, titthål i knät, få se sen om det är nåt att göra, känns super tråkigt att hon är i så dåligt skick.
Tusen kramar!!!

2008-05-27 @ 17:38:59
Postat av: Lisa

Ååå äntligen bilder!! Och så FIN mage du har=) Härligt att se och höra att du mår kung ;D
Funderade på din förkylning...kan du inte ha nått med bihålerna (stavas?) eftersom du är om och så? kanske värt att kolla upp? Som du sa så är det nog det bästa att vara fit for fight då du ska till att klämma ut lillfisen eran!

msn funkar inte, du kankse gjorde fel? puss

2008-05-27 @ 19:05:03
URL: http://mommy666.blogg.se
Postat av: Åsa

Fina Lotta hoppas att du blir bra från förkylningen snart. Skulle vara jätte kul att ses något. Kramar //Åsa

2008-05-28 @ 12:32:16
URL: http://asaehrnholm.blogg.se
Postat av: lotta

tack allehopa. ni är goa ni!
många kramar

2008-05-28 @ 13:18:12
Postat av: Monica

Så underbart fin mage! Här började förlossningen
sju dagar innan beräknad födsel. Och fyra dagar innan BF kom Vidar, med akut kejsarsnitt, faktiskt pga av förkylning o feber i samband med förlossningen. (Hoppas jag inte skrämmer upp dig nu, heheh) Du har en underbar tid framför dig! Fick som Hanna en enorm mage, men inte en enda bristning här heller. Tyvärr har vi inte haft möjlighet att åka ner igen till lgh'n i Sthlm ännu :-( men när mannen har semester ska vi ner. Får höras och hooka upp då! :-) Ta hand om dig och må gott!

2008-05-29 @ 14:45:35
URL: http://eternal060606.blogg.se
Postat av: Lotta W

Vilka fina bilder! Tänk att det är så nära nu! Spännande :-) Tindra kom 4 dagar innan och Zelda kom 8 dagar innan. Hoppas du slipper gå över tiden. Skönt att allt har gått så bra för dig, nu förtjänar du lite ledighet! Kram

2008-06-02 @ 10:50:33
Postat av: Yllevanten

nämen han få inte komma för tidigt jö, vi ska ju festa i helgen! =O
pöss :)

2008-06-03 @ 20:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0