hannas lista

lillen sover så jag gör oxå denna listan. mest för mig själv


Vad..

 

  • hade du på dig idag? grå byxor o nån tråkig tröja
    har du gjort under dagen? inte mkt. handlat på lidl, ätit cheesburgare o badat m arvid
  • har du för frisyr? uppsatt
    ska du göra innan dagen är slut?äta chips
    har du inte hunnit med idag? inget
    ska du göra imorgon? mor kommer hit!
    vill du göra i helgen? vara m familj, hälsa på ylva o lova runt
    åt du senast? chips
    är det allra bästa med dig? att jag är roli tjej
    gillar du hos dig själv? att jag inte är morgon sur o att jag inte kan bli fet. haha
  • När..
  • vaknade du i morse?några gånger under natten, klev upp vid halv åtta
    När blir du rädd? mardrömmar.
    grät du senast? i helgen
    skrattade du senast? idag
  • var du på fest senast? helg m jobb
    var du kär senast? 5 år sen haha nej är oxå kär!
    gjorde du senaste något du egentligen inte ville? ja det händer
    gav du en komplimang senast?ger till arvid jämt
    Vem..
  • kramade du senast?arvid
    saknar du? min syster, olika ur familj. o dom döda
    kysste du senast?  joel. arvid amerikansk kyss (liten puss)
    vill du spotta på? bitter f.....
    skulle du vilja se ut som? ja typ mig själv
    gjorde dig arg senast? syster
  • Antingen eller..
  • glass eller godis? glass
    morgon eller kväll? kväll
    julafton eller födelsedag? julafton
  • häst eller hund? båda eller häst
    hjortron eller blåbär? hjortron
  • sol eller bada? bada
    röd eller blå? blå
  • Kan du..
  • simma fjärilsim? tror det, är d vanlig sim?
    stå på ett ben? Ja
    sjunga riktigt höga toner? ja visst. speciellt britney spears
    baka?hellre laga mat
    göra volter?nej du. då var jag ung
    hoppa upp på en häst med sadel? japp, fantastiskt
    ditt eget mobilnummer? Jo du

  • Har du..
  • pallat äpplen? härliga tider
  • tagit en främling på rumpan? ooh ja
    tappat något värdefullt i toaletten? nja telefon
    sett en hel porrfilm? nix
    skrikit åt en lärare? skulle jag aldrig våga
    blivit dumpad? ja
  • förlorat någon nära vän? ja tror det
    varit i Asien? nej tyvärr
  • PERSONLIGHET (JAG ÄR)
  • Blyg: kan vara ja
    Smart: inget vidare
    Långsam: nej liten o snabb
    Stressad: nja, ibland.  mkt o göra då
    Tålmodig: vissa saker. ej elektronik. vill d mesta ska gå fort
    Djup: bara på fyllan. haha nej då
    Öppen: ja det tycker jag nog, men inte jämt
    Positiv: försöker, hoppas
    Rolig: jadå
    Ansvarsfull: jorå
    Svikit en kompis: Jo tror det
  • Sagt att jag älskar en kompis: japp, men inte så ofta
  • Sovit med en killkompis: yes
  • Sovit med en tjejkompis: Ja
  • Pussat en av samma kön: Ja.
  • Slagit en kompis: tror inte det.

  •  
  • KÄRLEK (JAG HAR)
  • Blivit sårad: nån gång o sårat
    Haft stadigt förhållande: ja
    Krossat någons hjärta: Jo
  • Gett någon ditt hjärta: Ja.


  •  
  • ÖVRIGT (JAG HAR)
  • Sytt: ja. lite kläder
  • Opererat mig: Nej
  • Cyklat omkull: ja fy, slog rygg.  o mellan benen som liten
    Sjungit i duschen: jo men mest utanför
  • Hoppat bungyjump: för feg för det
    Fobi för något: att bli torterad el det är värsta mardrömmen
  • Sett någon dö: ja min storebror
  • Varit på begravning: Ja
  • Sagt att jag hatar någon: Ja


  •  
  • LIVET:
  • Svart eller vitt: Vitt/svart
  • Rött eller rosa: hatar färg
    Skriva eller tala: Skriva. tala är silver, tiga är guld
    Vatten eller cola: Vatten, men coca är ju så gott!
    Nagelbitare: nej du
    Mobil eller mp3: Mobil
  • Snygg eller charmig: Charmig :)
  • Lösgodis eller choklad: lösgodis
  • Frukt eller grönsak: båda, eller fruktsallad
  • Film eller serie: Film
  • Festa eller softa: båda
  • Sommar eller vinter: sommar
    Fredag eller lördag:fredag
    Ljus eller lampa: vadå. ljus
    Övervikt eller undernärd: inget av dem
    Kärlek eller vänskap: Båda
  • Bio eller hemmakväll: Hemmakväll
  • .

  • Kommentarer
    Postat av: Hanna

    kul att läsa :-) Jag gjorde min oxå mest för mig ajälv kan va kul att fylla i såna listor :-)



    Kul att mamma kommer :-)

    2008-10-22 @ 22:33:28
    URL: http://frusoft.blogg.se/
    Postat av: Siw

    Tappat nåt i toaletten? YES! Lelles förlovningsring, typ när du va 2/3 år fniss och spolat ner den.

    2008-10-22 @ 23:48:00
    URL: http://yllegarnets.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0