målning och kroppsskola

jag ska måla en stooor väggmålning ovanför soffan här hemma. känner att jag måste göra nått i hemmet. det svåra är väl att hitta ett motiv. undra om jag ska köra på mitt brud tema, nått annat eller bara något abstrakt. det braiga med en sån tavla är ju endå att den går att måla över om man blir less på den. och göra en ny!
har ni något förslag? något ni sett och gillar eller en bra hemsida. nått. går ju att söka på målningar och så, men det tar så lång tid. jaja. tips tack.



här följer lite tips från doktor lotta

vad göra vid ändtarmsbesvär?

                                         tänk på:
födan. drick mycket vatten och ät fibrer för en jämn och fin avföring
torka inte för hårt med pappret
sitt inte för länge på toaletten och tryck
tvätta minst en gång per dag med ljummet vatten och ev. en intim tvål
byt  också underkläder vid tvättning
diverse salvor finns på apoteket. xyloprox har jag hört är bra. även ac 3 komfort som jag nämnt tidigare
ha tålamod!

det här får bli början av lottas kroppsskola. kom ihåg att jag bara är en lekman. kalla det sunt förnuft eller "gojja". det jag vill få fram är att kroppar har vi alla. och därmed diverse bekymmer som följer med, som ett paket på julafton.
jag kommer att bearbeta diverse ämnen. även samlivet.
mycket nöje


så byte av ämne
lill gubben sover. ikväll har vi badat och myst. jag lagade lite tacos, eller tortillas. joel gjorde myror på sina ben (tvinnade håret)
arvid fick en underbar dress av farmor o farfar. den kom med posten i dag. lite varmare. jätte fin!!
min lilla skatt.


kramkram

Kommentarer
Postat av: Siw

VA! Får man post på lördagar i sthlm???

2008-10-18 @ 23:21:46
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag tycker du ska köra nån brud-målning :) nice!

2008-10-19 @ 07:39:54
URL: http://mommy666.blogg.se/
Postat av: Yllevanten

haha myror..

brudarna e asbra. allt du gör e bra. så det blir nog bra varu än kommer på för nå!

2008-10-19 @ 17:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0