mother

var ganska trevligt på mamma träffen idag. vi satt bara o pratade i en timme. kul att kolla på dom andra små bäbisarna. många av dom var lite äldre än arvid. men han "är mkt mer med" än dom endå. var det till o med en mamma som sa. o om jag får säga det själv var han sötast oxå!!!hihihiihiiiii.
mkt ammning o sov snack. sömnen verkar vara en stor fråga och det kan jag förstå. inte alltid så lätt att få dom små att somna ensamma. o vaknar gör dom oxå.
ammning verkar vara lite utav en prestige sak. verkar bara vara jag som ger ersänning oxå. jag är inte sämre för det. måste man så måste man. och jag slipper vara med arvid dygnet runt utan kan lämna honom med joel då och då. o det är skönt!!!
som sagt, hur go han än är så behöver jag lite "egentid"
älskade arvid!!
köpte hoppgunga o litet babygym till han igår.

   haha. så kan d gå med odöpta bilder i sin dator. det blev den här

dont hate the playa hate the game


Kommentarer
Postat av: Siw

Snygging där! Klart att Arven är bäst och vackrast!

Mamma undra om du kom ihåg att Mangan fyller i dag, nästan 40 hihihi

KRAAAM

2008-10-07 @ 21:18:40
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: helena

haha good AS!



snygg bild, jag som fotat! haha! gillar din min!



vad bra med mammorna! visa att du är bäst! att konstigt att ingen annan fattar att man kan ha ersättning OXÅ? så får man lite "egen"-tid. men många verkar inte vilja ha egen tid...



snart kommer hanna :) gud vad ni ska shejka loss då rå!

2008-10-08 @ 07:43:40
Postat av: lotta

ja just! skaq gratta mangan!

japp, hanna snart på plats!! blir mkt tanz o ja ska laga gotta!!

2008-10-08 @ 09:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0