gott o blandat

sitter här med gott o blandat surt påsen. mums.
arvis somnade nyss. jag lade ner honom på 2 kuddar o han vaknade till lite. han hade liiite öppna ögon. o jag kollade på honom och log. då ler han tillbaka med sitt fina leende! mmmm han är så fin. glad. mycke vilja har han. duktig pojke.

så vaknade lillen. hihihi. en kort lugn stund. helst ska mamma ligga bredvid redo med bröstet för en god sömn.
bada tycker han om oxå. vi ska börja babysim. sviiindyrt! v 43. när är det?? har ingen koll på veckorna.
det blir skoj!

rufus försöker vara bäbis. idag då jag kom hem låg han på rygg på skötbordet men arvids tröja på sig. men åt fel håll dock! hahahhaaa

jag gör ett slag för LIDL. inte dissa mina vänner. billiga o bra saker. även om inte utbudet alltid är det största

 joel m ciggarillen!

    morkan vid elden!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hihi gullis arvid då!!

Hahah skrattade gott åt rufus!!! fult

Lidl är helt ok, rätt rolig affär! Men vägrar köpa kött där, livrädd för nån tysk köttsjukdom eller nått hahah

2008-09-30 @ 20:47:26
URL: http://mommy666.blogg.se/
Postat av: Siw

Von Lidl är kung, och Lisa! Dom har scans och andra svenska produkter också. :-)

Joel är manlig med garringen.

2008-09-30 @ 22:04:54
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: hanna

haha pose kortet :-D



Neej Rufus! Jag hoppas han håller sig i skinnet när jag kommer för annars..En vecka kvar nu vännen :-D

Fortfarande utan dator..huu..

Jag ringer till veckan kram på re

2008-10-01 @ 19:38:45
Postat av: Yllevanten

hahaha

2008-10-02 @ 19:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0