tåta på ögat


hua. idag är jag sååå trött. har sovit 9 timmar inatt. o nu har jag vilat m arvis i 2. yr i bollen är jag. smög upp lite innan gubben, o när han sedan vaknar o upptäcker att han är ensam, lägger han av ett pinat vrål. liten pojke ledsen.
nu ska jag äta min korvmacka. mumma, sen en promenad till joels jobb i solskenet! hör på faan

ronja vässade nyss klorna som satan på ny soffan. fast dom har en klös pinne. grr vad arg jag blir!

vi ska ha visning på vår lya för att kolla läget. ostadiga priser just nu, men vi ska kolla lite. har ev. en plan. vi får se.

sen blir det träff med linda på stada en stund. joel hänger m arvid, för resten av helgen ska han till henkes stuga o fiska!

puss o kram.

Kommentarer
Postat av: M

Oj, oj. Fy på katten som vässar klorna på nysoffan! Ville nog sätta lite doft på soffan, den lilla terroristinnan! Minns vad less jag var över det där, som tur var så var mina missar rätt lugna på den fronten. Endel river ju på tapeter o allt, huaaa. Skulle få fnatt! Ha en fin dag på stada!

2008-09-19 @ 14:27:02
Postat av: Siw

Undra VAD dom ska fiska??? :-)

2008-09-19 @ 17:27:18
URL: http://yllegarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0