pics and stuff

hej, har haft lite småont i ryggen i två dar nu. vet att jag borde gå o träna, men kan aldrig komma igång. har kort på sats o allt. phuuu. men tror några situps skulle göra stor nytta.

tänkte lägga ut fler bilder men datorn är full. har sagt åt karln tusen gånger o köpa nytt minne, men icke!

min nya hobby ska försökas bli målning. hade tänkt börja med att laga mkt mat hemma efter avancerade recept. för att komma igång igen med matlagning. men kommit fram till att det blir för dyrt. blir ju handling varje dag. så d får bli till helgerna eller bjuppa på.

nu ska jag amma ett grinigt barn. ikväll är han ledsen, den lilla skatten.

ps. vänta tills ni får se mina nya porträtt. ojoj sikken babe jag är!


pusskalas med siwa


arvids första vän.


här är hon, kolla in hullet!


jag o min kära mor passar på att fotografera varandra vid kyrkogården (körrgårn)




den här bilden är så söt


mys på er




Kommentarer
Postat av: missgranby

hahaha åh vikken mysig klimp inbäddad i täcket. ser att han har den lilla blå tröjan med knappar som tant helena köpt :) hihi* jag känner inte igen honom, han är så annorlunda. söt! kommer du in i min blogg? ja har ju bloggat arvid! mailat lösen

2008-09-09 @ 22:24:19
URL: http://missgranby.blogg.se/
Postat av: Siwa

Underbara Arvid och ni med för den delen.

Lägg lite bilder på en skiva så får det plats nya, ett tips bara. KRAAAAAM!

2008-09-09 @ 22:30:22
Postat av: Lisa

hahah men huuuuga vad är det för litet och lite småtjockt barn som ligger inbäddad i täcket!!?? hihih gos

2008-09-10 @ 20:13:52
URL: http://mommy666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0