vardagens makt

ja inte kan jag kallas för stor bloggerskan inte!!
tycker dator o tv är tids tagare! musiken är det jag ägnar mig åt på datorn, eller lyssningen av den! det är glädje det.

tillbaka från en fin sommar i sundsvall. för det mesta regnig. lugn. han med ett kvällsdopp o ett ruggigt regndopp i armsjön. ensam så klart. jag är inte så badkrukig som jag har inbillat mig.
men  vart har tiden tagit vägen?. tillbaka till vardagen.
arvid börjar dagis på tisdag o jag börjar snart jobba igen.
ohhh, känns jobbigt att jobba, men lite skönt att komma igång igen. måste vara positiv. ta allt med ro.
hmmm inte så lätt!

jag gungade högt idag och skrek av glädje. joel tycker jag var lite toki. skogstokig!!

arvid är gnällig ikväll o vi blir trött. men han är så fin. bästa lilla pojken som finns!

love love love is all u need. ooo yes

ja längta till oktober. då ska jag dansa hela natten som den stjärna jag är!! kungen över dansen. haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: Siwa

Livet är som lättare när man är lite skogstokig ibland.

Jag va på marknaden och kikade i kväll, kom och gick där vid stånden också fastnar jag i nåt, fastnar med håret i marknadstältets tak! Hur många lyckas med det då??? Platåskor kanske?

kramis

2009-08-15 @ 23:35:18
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: granby

så vad händer i okt då?



hoppas det går fint på dagis och att det rullar på bra sen med jobb/dagis :)

han kommer få så kul med alla barnen.



kram

2009-08-16 @ 09:33:38
Postat av: hanna

Du är truly the dancing queen! Men tillsammans är vi oslagbara haha!

2009-08-17 @ 12:04:56
URL: http://frusoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0