hej så

här var det uppdatering på löpande band! typisk mig. men jag tar det "maniana" på den fronten.

imorgon åker jag och arvid till sundsvall så då blir det nog inget blogg alls då på en vacka.

i fredags var maria o pelle barnvakt. så vi drog ihop ett gäng och begav oss till ball breaker för biljar och golfsimulator. så jävla skoj!! jag vill alltid göra sånt. så mkt roligare än en vanlig utgång.
och maria o pelle hade haft det jätte mysigt med arvid. dom tycker om och är duktiga med barn så det kändes så betryggande. sen är dom ju poliser oxå! hahahahaha.

nu längtar jag till helgen. mkt skoj. behöver nog inte säga vad, d vet ni nog redan.

snart ska jag gå till sopis o leta o slänga skräp. men först lite kvällsmat!! OJ DÅ OJ.

ps. jag saknar hannas katter. väldigt mycke ikväll iaf. R.I.P. 90-tal

Kommentarer
Postat av: Siwa

Åhhh va mysigt, jag hämtar dej om du vill?

PUSS, PUSS!

2009-02-22 @ 22:07:51
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: missgranby

vad för katter???

2009-02-22 @ 23:18:47
URL: http://missgranby.blogg.se/
Postat av: hanna

hahaha ja SmallFace och Cat var ena riktiga lirare! haha

2009-02-23 @ 15:30:00
Postat av: Yllevanten

nä vaddå för skoj? nyfikenn jag.

2009-03-01 @ 11:09:05
Postat av: Yllevanten

oj nyfiken.

2009-03-01 @ 11:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0