magbakterier o favorit


 go kväll damer och herrar.

först kom förkyldningen sedan kom magsjukan. så gårdagends kväll ägnade jag åt att springa fram o tillbaka från toahuset. som linda säger-Jag pissade ur arslet! hahaha. och spydde gjorde jag med. dagens lunch och middag kom upp!
sedan illamående på natten.
idag känns det bättre tack o lov. joel har haft feber, så vi båda har varit låga.
i såna här lägen skulle man haft föräldrar nära. inte roligt.

snart helg igen. skönt.

Favorit i repris!!!!!

 gissa vem av följande personer som egentligen inte var bjuden på festen, men som dök upp objuden endå??

Kommentarer
Postat av: hanna

hahahahaha denna bild asså!Nu kommer jag gå in flera gånger om dan bara för denna hahahaha

2009-02-12 @ 07:52:55
Postat av: Lotta W

Hahaha, kul bild :D Krya på dig!

2009-02-12 @ 22:07:13
URL: http://charlotta-widell.blogspot.com/
Postat av: Siwa

Vad Joel ser skrämd ut då hihihihi

Kraaam

2009-02-13 @ 19:36:35
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: Yllevanten

haha DUUU din buse!

2009-02-22 @ 18:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0