puss

jag har ännu inte hittat sladden till kameran för överföring av bilder. har inte haft så mkt tid att leta heller, men den dyker nog upp. det som ligger gömt i snö kommer upp i tö.

om en vecka åker jag o arvid till sundsvall. ska bli skoj. hoppas jag får tag i en billig tågbiljett bara.

på fredag har vi barnvakt. då ska vi hitta på nått skoj.

och imorgon middag på sturehof med mammagruppen! bli mysgt.

stackars lärkan blev sjuk. 
alla önskar vi ompyssling som sjuka. det 'är då man ska ringa till mamma o få barnpassning och kanske lite cola. muuuums. eller ett varmt bad..........

arvid är trött idag. snorig i snoken är han.

jag har målat vår vikvägg vit. blev så fint.

idag blir det fixa pass till arvid o en sväng på kupan.

mitta hjärta står i brand!

puss

Kommentarer
Postat av: helena

tack för colan och badet! sjukt skönt o bada :))))fan ja har glömt kolla secondhand kläder, kan du påminna mig...

puss

2009-02-17 @ 11:44:59
Postat av: hanna

längtar tills du kommer!

2009-02-17 @ 18:21:19
Postat av: Anonym

ÅH längtar tills ni kommer.

Vart går Arvids första resa då???

Kram

2009-02-17 @ 21:12:11
Postat av: Siwa

Jävla skit bloggar!!!! Varför försvinner signeringen?????

Menar inte att vara anonym, det bara är borta, nån som vet VARFÖR????

2009-02-17 @ 21:14:09
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: hanna

har sett samma i min blog..skuuumt

2009-02-18 @ 08:45:07
Postat av: Lisa

Kul att träffas snart igen, ska ni till Lottas tjejdate med?

2009-02-18 @ 12:42:15
URL: http://mommy666.blogg.se/
Postat av: Anonym

skoj var ordet! så jäla köng kväll.

2009-02-22 @ 18:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0