promenad o färs

fredag kväll.
vi har nyss lagt lille mannen- han somnade efter en liten strid på ca en kvart. jätte trött. 
önskar jag kunde sova med honom varje natt och sedan bara lägga ned honom i sin egen säng då det behövs, 
 men det funkar ju inte så. så nu kör vi på att han ska somna in på egen hand. kommer in och lägger ner honom, säger god natt och går ut igen. känns grymt. men hoppas det ger resultat.
sedan då vi byggt om här hemma får han sova på eget rum. . inte det lättaste detta.
även om det är en övergående period så tänker iaf jag på vad han mår bäst av nu, men även längre fram i livet. ni vet 5minuter metoden o eventuella konsekvenser av det. är det fel att samsova? är det lättare att vänja av nu än senare i livet? o en massa andra frågor!
nog om det....

jag hittar inte laddnings sladden till kamera fillifjucken, så ni blir utan mitt bildspel och helbild på min body-outfighty. tooo bad tooobad, a shame babys
tänk om ja inte återfinner prylen.

ikväll har vi käkat köttfärs o en mkt smakrik basilika sallad. ypperlig må jag sägza.

igår kväll var jag o tränade på sats! jaaa vad bra. så jävla nice. mitt nya! lite folk oxå.
men vad är det med gymkillar och hetsträna??snabba drag ska det vara!haha. och även spela samma musik. jag var där 1.5timmar o hörde två olika låtar två gånger. hmmmm. varför inte passa på att spela sin fsavvo musik om man endå jobbar där?
jaja. skönt var det iaf! och jag kommer vinna vår lilla tävling. nu blir det varannan dag, minnst. iaf ett tag framöver. det blir ju min stund för mig själv. skönt ooo nyttigt!

 ojoj sikka coolingar. hille o jag. hille kommer på torsdag!! skoj skoj!!

imorg blir det promenad med ylva o vän runt skeppsholmen. i min o arvids nya barnvagn! tack joel!! sååå skönt att ha en lättstyrd.
måste påpeka att min gamla 70/80 talsvagn var king. den  lite nyare varianten var inte lika finurlig.

kram på er o skön helg.

Kommentarer
Postat av: Siwa

Åh du måste hitta sladden, vill se bilder. Duktiga du som tränar. Jag tror att du gör rätt och bra med lillen, det är lättare att vänja av ju mindre dom är, men, men han har ju en vilja av stål så det kan ju ta sin tid. Puss & go natt

2009-02-07 @ 00:34:14
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: helena

vad hände med den gamlasta 70tals vagnen då?

2009-02-07 @ 14:28:21
Postat av: Lotta W

Jag tycker att du gör rätt med nattningen. Jag har prövat båda metoderna och jag höll på att bli galen av att ligga med Tindra minst en timme varje kväll för att hon skulle somna. Det var bara ett år sedan hon lärde sig att sova själv. Zelda däremot har sovit själv sedan hon var ca tre månader. Det har varit otroligt skönt, men visst saknar man närheten som man haft med Tindra. Det blir på ett annat sätt.

2009-02-07 @ 22:43:44
URL: http://charlotta-widell.blogspot.com/
Postat av: lotta

ja förstår det lotta. svår balansgång. skönt sova tillsammans men jobbigt att vänja av sedan. men ja, det känns rätt endå detta. nu har han snart sovit 2.5 timmar.

hillevi. gubben är för stor för den vagnen. slänger sig ur den. synd på en sån gobitvagn!!

2009-02-07 @ 23:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0