god kväll på er.


 yourwallpaper.se. såg nyss reklam. mkt coola tapeter att hänga på väggen.

har nyss klippt ordning joels hår. fin filat det. så mkt svårare det är att klippa jätte kort hår! verkligen viktigt att klippa jämt då.
och mitt eget hår är nyblekt. blekte även mustaschen. så nu är jag snygg igen! jo just ja. ögonbrynen fick sig en omgång oxå. (inte tokblont, lite orangebrunt)
törstig är jag.
vi ska se mia o klara nu på nätet. har ni sett dom? så skoj.
inte har jag gjort några sit ups idag heller. jag som ligger i tävling. ska påpekas att mat, det äter jag som vanligt=mkt mat!

 jo myrorna var skoj idag hille. mkt snygga klänningar! jag la band på mig o shoppade 0!! ovanlit mig. fick bli mjukmedel o välling ist. o cheesburgare. som vanligt! 10kr är ju fin fint.

årets måste för min del! tandläkare. 7år sen nu...............ojdå
dagens naturtänk: återvinn dina kläder, lämna in till missionen. i vårat grovsoprum kan vem som hellst skaffa sig en ny garderob. en skam. ge bort till vänner!
koka dina disktrasor nån gång innan du slänger dom och diska din diskborste i maskinen med jämna mellanrum, alternativt koka.

"När vi känner oss irriterade är det för att vi anser någon person, plats, sak, situation eller något faktum i våra liv som känns oacceptabelt för oss.
Vi kan inte återfå vår jämvikt och balans förrän vi kan acceptera personen, platsen, saken eller situationen exakt som den är.
Ingenting, absolut ingenting händer i Universum av misstag.
Om vi inte kan acceptera livet på livets villkor kan vi heller inte bli lyckliga.

Vi behöver inte koncentrera oss på vad som behöver förändras i världen.
Det som behöver förändras är vi själva och våra attityder.

Accepterandet är den stora lösningen på alla våra problem."

Kommentarer
Postat av: Siwa

MOOOAAAHAHAHAAA!!! Du har väl ingen mustasch ( muntach tror jag det heter egentligen) fniss.

SÅÅÅ sanna ord, du är klok på riktigt du!

PUSS, PUSS

2009-01-28 @ 23:48:36
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: granby

vad duktig du var som inte shoppade. jag har varit duktig nu i lite mer än en vecka och inte gått in i någon butik alls :p förutom en present till kusin som fyller 30 år.



vilka bra ord du skrivit. känns skönt. så nu får acceptera mig som den giik jag är :9 jag älskar dig charlotta berg, glämt mellannmanet. charotta märta? berg... ?



a ja, ska bli kul att se ditt blekta kroppshår. låter intressant. puss

2009-01-29 @ 11:30:46
URL: http://missgranby.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tandläkaren ja...hua! Jag var där idag! var typ 5-6 år sedan! Sjukt ont i en tand, så nu är det dax att ta sig i kragen och ta hand om sina tänder! Dyrt blev det också buuhuuu, men men :D

2009-01-29 @ 20:15:06
URL: http://mommy666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0