wolla

Jag har blivit utmanad av åsa ehrnholm


24 frågor som skall besvaras, och jag vill självklart anta utmaningen!

Reglerna är:

1. Svara på frågorna.

2. Ta bort en fråga du inte gillar och lägg till en ny.

3. Skicka ej vidare haha.


1. Vilken parfym använder du?

några billiga kopior från turkland, klassiska dolce gabbana light blue o present av helena, J lo.


2. Dagens låt?alla i min underbara playlist. men Estrange med GNR tänker jag på just nu


3. Vad läser du just nu?

SHANTARAM av gregory david roberts


4. Dagens höjdpunkt?

eftermiddagsvila. då jag vaknade upp fick jag fotmassage av mor!

5. Vad skulle du vilja lära dig?

sjunga fantastiskt kanske, spå skulle va nice. men inget jag försöker hehe

6. Vad var ditt senaste inköp?

en blå och blommig klänning idag från Carlings


7. Vad är ditt favoritdjur?

katt, hund, hästens rygg


8. Vad är ditt viktigaste mål för tillfället?

hmmm, känna kärleken, inte stressa, njuta av sommaren

9. Vad tycker du om personen som skickade frågorna till dig?

en väldigt godhjärtad tjej, en romantiker


10. Vilken är din ögonfärg?

Blå.


11. Om du kunde ändra något hos dig själv, vad skulle det vara?

  ta för mig mer i livet, säga ifrån då någon är orättvis, behandla andra rättvist och inte snacka om andra.

 

12. Om du kunde vara var som helst i världen de kommande timmarna, var skulle du då vara?

kanske i indien med hanna o joel på ett äventyr.


13. Vad värdesätter du hos dina vänner?

humor, spontanitet, öppna, utelämnande, icke dömande, förstående, som ger av sig själv, tokiga o kramgoa

14. Vad är dina sommarplaner?

vara i joels pärons syuga, vara i sundsvall, vänner, arvid, joel, äta o dricka gott, bada

15. Vilket är ditt drömyrke?

kock med mer pengar haha, eller dansare med bra betalt.


16. Vilket av plaggen i din garderob är din favorit?

oj svårt. har ju sååå jävla mkt hahah skämt.
kanske nån skinnjacka

17. Vad får dig att gråta?

när någon går bort, bråk ibland,  en sorglig låt

18. Nämn tre saker som får dig att le.

joel o hans sjuka humor, arvid och jag själv

19. Om du fick tre önskningar, vad skulle det vara?

att mamma vinner storvinsten på lotto, bara bra män och kvinnor ska styra världen, människan går mot ett bättre vetande.

20. Vilka är dina favoritserier på tv?

kollar ej. men greys anatomy var bra


21. Vad har du på dig just nu?

taights, höga avarta strumpor o klänning

22. Vilket är ditt favoritgodis?

jag är chips ätare, men kanske lakrits, polka, gummin

23. Vem är din modeförebild?

oj, har ingen. men hot couture är nice HAHA

24. Vilken var den senaste filmen du såg?

kommer inte ihåg, så längesen

 

var det slut nu. ja nu ska jag o joel kolla fotboll hos henke. låna hans lya. han är ej hemma. mamma barnvakt. vi romantik

 

puss


Kommentarer
Postat av: Siwa

Åhh vad duktiga ni är som tar lite ensamtid, nyttigt, nyttigt.

Kraaam

2009-06-07 @ 00:10:30
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: helena

vilken fråga tog du bort o vilken skrev du dit? puss

2009-06-07 @ 21:49:30
Postat av: Anonym

was was. alla frågor ju? ellr ja hajjar inte. hehehehehhehehehe

2009-06-08 @ 08:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0