mörk otäcking

så har sonen somnat. jag sitter här i min ensamhet. joel jobbar i stenungsund och kommer hem imorgon vid 18 igen. tycker det är tråkigt att vara själv. gillar folk i kring mig.
sedan är jag lite småfjantig och har gått och blivit mörkrädd på äldre dar.
både för spöken och galningar ur människosläktet.
fan jag vill inte vara rädd. och så måste jag upp på natten o byta en blöja o värma välling också. då jag bli rädd.
kan ni oxå vara såna?
det okända ska man inte kolla på.
joel tycker ju att det inte finns något andligt alls. men han kan nog oxå bli lite rädd ibland endå. men bara i smyg...hahaha

arvid uppskattar musik. har börjat smådansa med både armar och ben. och småtänderna växer för fullt. fyra på övre tandraden och två små bissingtar nedtill.
och pappig är han också. blir sååå glad då joel kommer hem.
då joel kommit hem och sedan går för att ta av sig jackan så gråter han och tror att han ska gå igen.
 och på morgon bli han oxå ledsen då J går till jobbet. hua då lillen.

den 4e ska jag på personalfest. båda hotellen blir det. (light och sea) mycke folk. hoppas det blir skoj.

idag har  vi varit med maria. shoppat och käkat lunch. ceasarsallad. köpte ett par skor till joeln.

hej hopp. faddilisnopps!

 gamm bild. ska kirra nya. soooon



Kommentarer
Postat av: Fatima

Jag kan bli oväntat mörkrädd sådär helt plötsligt (om jag är ensam). Kan även bli det om K är hemma brukar då springa tillbaka till sovrummet och hoppa på k när han sover... inte sådär väldigt poppis ;D Hi hi W dansar också samtidigt om han försöker sjunga med... ha ha ha han ser då ut som han har hamnat i trance* ;D

2009-03-26 @ 21:05:35
Postat av: Lisa

Haha huga lillen har blivit pappig! Gulligt, Vile har också vart det ett tag nu, rätt så tärt då bara han tydligen duger hahah oschyst! ;)

Jag kan också vara grymt mörkrädd, ibland! Särskilt då man har sett det okända :O Usch! Om Vile ropar på natten och jag vaknar först så blir jag så rädd då jag små trippar in på hans rum haha, känns som om man har nån i ryggen,,,,ryyyys!!

2009-03-27 @ 12:00:44
URL: http://mommy666.blogg.se/
Postat av: helena

jag var overkligt mörkrädd förr men d har blitt bättre som tur är. men jag går inte utomhus själv om kvällarna. är mer rädd för vad som kan hända om man träffar sjuka mänskor. spöken är inte heller kul, men ja är inte liika rädd längre. pussssss

2009-03-27 @ 22:55:30
Postat av: Siwa

Usch inte bra att vara mörkrädd läskigt otryggt. Känner många som är det. Jag har aldrig varit mörkrädd inne bara ute.

Puss, puss

2009-03-28 @ 10:02:11
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: Siwa

Jag har paxat honnom i alla fall så få se, Wilda måste ha en kompis.

2009-04-02 @ 22:17:16
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: Siwa

Hoppas du haft SUPER kul i kväll?

Kramis

2009-04-05 @ 00:01:11
URL: http://yllegarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0