varför?


 känner mig så trött nuförtiden.
stel nacke, lätt huvudvärk och allmänt trött. tråkigt.
men men, hoppas det går över snart.
lille arvid verkar också trött idag. sover för andra gången. och länge sover han med.

snart ska jag möta linda och manolo. kanske ta oss en fika. måste ta oss ut. grått och dant är det. snön hade just försvunnit ,så vipps kom snöflingorna neddinglandes igår.

blir kul att komma till sundsvall snart.

sedan längtar jag till värmen i barcelona. massage på stranden. massage på axlar o nacke. det är mumma det.

varför längtar man alltid till något. varför inte njuta av nuet?
varför oroar man sig alltid över framtiden och sånt som man endå inte kan påverka??

zigge undrar detsamma

kram på er

Kommentarer
Postat av: Siwa

Åh herre guuuud! Vad är det för liten naken sak? Längtar till ni kommer, NÄR KOMMER NI!!!!!?

2009-03-24 @ 00:10:27
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: toothpage

jag oroar mig inte förframtiden, (förutom utbildning/jobb/inkomst) det andra ja skrev om var mer en längtan och lycka över att fantisera lite om vad som kan hända :)

trivs mkt bra med livet just nu faktiskt. Puss

2009-03-24 @ 00:32:11
Postat av: lotta

men hille. jag menade ju inte dig. jag o joel pratade om det häromdagen. frågade oss själva det. tro dom flesta gör så. bara, kram

2009-03-24 @ 16:35:30
Postat av: helena

haha lugnt!

puppan, ja SAKNAR dig a lot nu!

skulle tipsa dig om ett tv program du ska va med i men kom på att det inte går...

:) hörs på tel. Puss

2009-03-26 @ 10:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0