spy en pizza eller två

i onsdags spydde arvid ner sig ett antal gånger.
på jobbet i fredags vid tio snåret började jag må illa. sedan var det att ligga på toalettgolvet o spy resten av natten. svärfar som var här då har oxå insjuknat. pyttsan vad otrevligt. som tur är går det över fort även om jag känt mig lite däven idag. eftertrött o så.
har ju varit hemma hela helgen. även idag då jag är mammaledig måndagar. har sovit lite, hämtat arvid, gått till lekpark, gått till dyr ica o lagat färsk lax m dillsås.
så nu sitter jag här nybadad o njuter en skvätt. kan jag må lite illa? inbillning hoppas jag.
tvättkorgen är full men orkar fan inte.

stommen på innerväggarna är uppe. tacka svärfar som hjälper jolle. lite svårt själv. o vem ska man annars få hjälp av om inte föräldrar? då menar jag in te att det är något att ta för givet, men kompisar är ju inte riktigt samma sak. synd vi bor så långt ifrån bara. arvid blir så glad då dom + mormor kommer. ojoj springer till dom o pussas. ropar farfar farfar heeela tiden o vill upp i famnen! blir väl så då dom inte ses så ofta.

längtar till alcudia. kollade på nätet idag. så fint hotell med utsikt över blått vatten o vita stränder. 4pooler tror jag. massa barnaktiviteter, spa mm. mmmmmmmm wonderful!

rufus är tokig varje kväll. springer runt, jamar o sprätter i hela kroppen! hahaha så tokig galning!

är ni med på bubbling jul eller annandag jul på sol o pool? numera en tradition. om jag är ledig annars är d kört!

passa er för jultomtefarfar!

Kommentarer
Postat av: hille

det blir bra det där :)

2009-11-24 @ 21:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0