tors egen dag


torsdag redan.

vi myser med vin o reeeekor .o dator

jaha.

igår då jag lämnade arvid på dagis fick han beröm av en fröken. hon sa han var så gullig, snäll o förstående. och att hon kommer på sig själv med att tänka att han är två år fast han är mkt mindre. känns kul! då blir jag så stolt! så klart.
vi har alltid tyckt han varit snabb i utvecklingen, men samtidigt har vi tänkt att d bara beror på att vi är föräldrar som vi tycker så.
som sagt d spelar ingen roll om man är "före eller ej" smiley!
men kul att höra att han är så kramgo o snäll oxå!!!
kanske han är bra på ord o förståelse för att min mun går som en lärkvinge!!!!!!! snackar alltid( en massa skit), o invecklat vardagligt snack här hemma.
stackars avves öron!!!!!

den här veckan har jag sovit lite, men endå kännt mig sååå pigg!! så jäkla skönt!!! undra varför? livsenergi. upp o ner livet går som en liten karusell

karln har kollat på 3 avsnitt av true blood utan mig. nu ska han kolla på ett till avsnitt och jag måste då sänka min musik!! jävlar i skiten.

nu ska jag fucka off.

ps. katterna söker efter räk stjärtarna. aka anusar

Kommentarer
Postat av: missgranby

kollar schema lörd o sön? vill se duktige lillen :)

2009-09-26 @ 16:47:29
Postat av: Siw

Såååå lik sin mor, omtänksam om allt och alla, till och med mot maskar.

Kraaam

2009-09-27 @ 22:06:12
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahha ni är roliga ni!!

2009-09-29 @ 21:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0