lazy bone

they call me lazy they call me crazy. that s not my name, that s not my name!!

dagarna rullar på. igår jobbade jag tolv timmar, 9 av dom själv. det var fin fart på lill bena mina. sprang som en liten kyckling mamma.
men det är skoj att vara tillbaka. så länge arbetskollegorna inte är arbetselaka dvs. det gillar jag inte!! inte alls.

arvid sover så sött. dagis var stängt idag. utbildningsdag. så vi var på donken för en frukost. avve skulle promt ställa sig upp i matstolen vilket jag inte blev glad över.
sedan på eftermiddagen drog vi till lekparken.
o jag hann med att shoppa lite kläder till karln. så fort jag fick kreditkortet, ja då var jag på`t igen! men det var billiga grejer.
inga utsvävningar här inte.

ledig i helgen. ylva vill dra med mig  på spelning på lördag. kanske hänger med. barnbidraget har ju kommit!!!! hahahha. skoj.

lycklig i sommaren

lycklig i hamburgare o njutning

kramkram

Kommentarer
Postat av: Siwa

Ni är såååååå vackra. PUSS!

2009-09-21 @ 23:51:16
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: hillepille

ojojoj ett inlägg :)

puss



messa mig om lördag o söndag! Bye*

2009-09-24 @ 13:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0