tänker lite på kvällskvisten.

innan tröttheten slår sin famn om min kropp.

jag är glad så länge jag har lyxproblem.

tänker på dom som har det jobbigt just nu. min arbetskollega vars dotter har cancer. (som jag skrivit om förut)
kan inte ens tänka mig vilken smärta dom går igenom. tvingas vistas på sjukhus mest hela tiden. se sin lilla dotter lida och rädslan över att hon kan dö när som hellst.
tänker även på en nära vän som förlorade sin mamma för ett tag sedan.
livet kan vändas upp och ner över en natt.

så jag gläds över att jag oroar mig för det vardagliga, att allt ska gå runt. mat på bordet, jobb, pengar.
utseendet, nöjen, relationer, renoveringar  mm mm.
Inget i livet är säkert. bara det jag ville få sagt!

nu soba lite.




Kommentarer
Postat av: Siwa

Så sant, så sant! Ska Avven få en margrisbebis nu tro???

Sov gott puss

2009-09-29 @ 22:52:16
URL: http://yllegarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0