japp


så var det söndag. Har haft en super helg. bror min med brud har varit på visit. så det har blivit stranden, utomhusbad vid klippor med mitt första dopp!, vin o grogg på balkongen, prat till sena timmen o pridetåg i regnet.
jätte mysigt!
så idag är det söndag. känner mig lite halv less idag. bara sådär utan egentlig anledning. tror jag ivf?
ni vet hur det kan vara va.
imorgon ska jag o arvid till maria på lunch i ny huset. sen på tisdag morgon åker vi till svall. halv sju på morronkvisten!
lägger in bider från helgen ikväll tror jag.

mycket mys

ps. mardrömmar är otäcka saker. jag har många skumma drömmar. hjääälp!

Kommentarer
Postat av: Siwa

Drömmar är nyttiga bearbetningar av något slag, dom försvinner snart.Man måste få ha piss dagar. Själv vaknar jag jätte tidigt och kan inte somna om, värsta pensionärs fasonerna. Kul att ni kommer snart. Puss

2008-08-03 @ 13:46:48
Postat av: Mon

Visst är det jobbigt med skumma drömmar!? Minns att jag hade väldigt konstiga drömmar när Vidar var nyfödd och veckorna därefter med all nattamnning etc. Stor omställning att bli mamma ju! Vissa perioder kom jag inte ihåg några drömmar alls. Skoj att ni kommer upp till hit till Svall, hur länge stannar ni? Hanna o jag pratade om att ses alla med våra fina pojkar :-) Vore skoj!

2008-08-03 @ 15:07:35
URL: http://eternal060606.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0