lite bilder

hej. idag är det fredag. Jag ska inte göra nått ikväll tror jag. Gick på en liten promenad förut, komma ut i kalla luften och röra mig lite. har blivit väldigt lat på den fronten. Det är nog därför jag fått lite värk längst ner i ryggen.  Sedan blev jag så hugrig så jag gick och köpte stark thai mat för min näst sista hundralapp. joel satte in 200 till mig som tur var förut. sedan kunde jag inte hålla mig ifrån att handla en ugnsform o kolanappar. som jag sitter här och proppar i mig. hua, mätt!  nått måste jag ju unna mig fredag kväll,i min ensamhet.  sedan blir det till att jobba 7dar i rad.
jag lägger upp lite fina bilder här. 
                                   
                                             
                                                                        
                            

                                 
                                 
     Några ur den tokiga familjen. och lite annat.
           
                    
        
                               
                                                                                                   

Kommentarer
Postat av: Siw

ÅH! vilken toppen blogg du har fått till med stiliga bilder. KRAAAM!

2008-01-04 @ 19:05:51
Postat av: Lisa

FINA bilder lottan!
Jag träffade Joel på stan idag, han hängde me Anders o Johan! Kul att surra me boisen!

2008-01-04 @ 20:30:29
Postat av: Fatima

åååå så kul att du kommit igång med bloggandet nu =D Ibland är det bra med grupptryck!!! ;D

2008-01-04 @ 21:04:53
Postat av: Emma

Antar att det va du som kommenterat. Tack så mycket. Dina ord värmde verkligen!

Kul att du har blogg nu oxå. Den ska jag lägga till som favoriter.

Ha en bra kväll.

2008-01-04 @ 22:06:27
URL: http://www.emmiz81.blogg.se
Postat av: mumsbubblan

vadå för ugnsform? ha ha

2008-01-04 @ 22:13:43
URL: http://mumsbubblan.blogg.se
Postat av: lotta

bra emma, visste inte om jag skulle skriva först. men varför inte.

fatima, din blogg har jag problemas med. försöker komma in men d går aldrig. jag har rätt lösen. grrr

lärkan. formar till maten i den lilla ugnen.

2008-01-05 @ 22:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0