hungrig

 åsa var här på besök i lördags. hon hade med sig an body, en byxa o ett litet grod gosedjur till arve! jätte fina grejer! tack tack.. mysigt. ikväll ska jag följa med henne o en till tjej på bio. sex o city filmen. hört så mkt bra om den!

så i går hängde jag med monica och hennes lilla familj. ylva kom oxå och umgicks.
 år och dagar sedan jag träffade monica! ojoj. det var skoj. vidar är en sötnos! och arvid fick en liten bok av dom. en sån där inlärningsbok för barn. jätte bra!tack

igår fyllde jag år oxå. vad gör man i den här åldern då man fyller egentligen? inte mycket till firande iaf! inte ett enda paket i sikte! hehe. kommer väl nått framöver. men det är väl så d ska vara. inte mkt att hänga i granen.

nu regnar det igen. har lyckats vila 2 timmar med arvid. såååå skönt. helt tung i skallen

äter cola glass. vill ha meeer mat o gotta. alltid lite hungrig. lilleman suger musten ur mig!!!

pride börja nästa helg om nån vill gå nått. lovikaylba är nog på G tro ja!

håll i kängan o slå han i taket era gamla brottare!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis i efterskott får man säga då..:-)Du ska få paket när du kommer hem ;-)

2008-07-21 @ 15:52:39
URL: http://frusoft.blogg.se/
Postat av: Siwa

Klat det blir paket och tårta åxå så klart. puss, puss

2008-07-21 @ 15:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0