vi


hello.

arvid är en fin lite pojk. han är stark. då han ligger på magen kan han vända huvudet. har han kunnat i några dar . och det är tidigt. han kan även skjuta sig framåt då man håller på hans fötter.
vi kallar honom kaj-kungen eftersom han bajsar så mkt. så ligger han o tar i allt vad han kan. hahah. så gullig så!

igår kom kalle o hans tjej + henke hit. vi fick kläder till arvid. o henke hade köpt produkter till mig + bok till joel. så snällt av dom!

här är arvid i en riktigt snygg outfit. byxorna har han fått av helena.



  jag ute med vagnen

 o joel i sin nya snygga jacka.

nu ska vi ut på promenad.

Kommentarer
Postat av: Siwa

Oj vad ni ser föräldraraktiga ut hihihi, kan du ha all akläder nu, ser lite mager ut tycker jag? :-)

Skrattar han redan krabban? Det är tidigt det. KRAAAM

2008-06-25 @ 15:00:54
Postat av: Lisa

Hhihih jädra duktig Arvid är då!! KUL :)

Snygga byxer med, med hängslen =D

Du din mage se bortblåst ut! :O Joel ser ut som en riktig far hihihi.



(då postar jag inte paketet, utan ni får det i juli..;) )

2008-06-25 @ 16:04:54
URL: http://mommy666.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah. ja nu kan jag ha alla kläderna igen. magen försvann på 5dar. så d känns bra. jag äter mkt gotta så jag inte tynar bort hahha. ja gör så lisa. jätte snällt

2008-06-25 @ 19:50:47
Postat av: Lisa

Härligt :) min mage försvann lika fort! Även fast jag drog i mig stora lass med mat haha, Vile åt upp mig,,typ haha

2008-06-25 @ 22:57:56
URL: http://mommy666.blogg.se/
Postat av: missgranby

hihi vad kul att han kunder ha de små shortsen! nu blir jag sugen på att shoppa mer kläder till honom. blogga så mkt du kan gumman, det är så sjukt kul att se! han är ju underbar! skrattar och allt :) han ändrar lite utseénde, el så är det för att jag ser honom på bild. ska försöka komma så fort jag kan. PUSS min gumma



sött av henke att tänka på dig och ge produkter! we love produkter!

/helena

2008-06-26 @ 09:10:54
URL: http://missgranby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0