hej


middagen i söndags var trevlig. gott var det oxå. så igår var jag lite trött! men på kvällskvisten begav vi oss till babysim. jätte mysigt. arvid njöt. och dyka kommer bäbisarna att få göra oxå. hoppas det går bra, herregud jag kan inte ens täppa till näsborrarna då jag dyker. det är inte lätt. tycker inte jag iaf. men bäbisar har väl lite utav det i sig.
och idag träffades vi 4 st från mamma gruppen. satt ute o fikade. lite småkallt var det allt. så nästa gång ska vi vara hemma hos en av tjejerna. hon bor i en 6rummare på norr mälarstrand (mkt fin adress) och är hemmamamma. soft soft!!

det är extreme homemakover på tvn.. när bussen flyttas skriker folket av förtjusning o kastar sig mot asfalten. hahah lite geeky. men hellre det en att inte röra en min.

en triss lott skulle inte vara fel just nu!!!

tja

Kommentarer
Postat av: hanna

Härligt me babysim :-)

Själv har jag åkt på magsjuka..därför ja inte ringt..huua Men börjar kännas lite bättre så hoppas på att kunna jobba imorn. kram kram

2008-10-21 @ 17:30:04
URL: http://frusoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0