no way

  • onsdag idag, halva veckan har gått, lite mer. 3dar kvar. har varit så trött. sitta ner 5min på en hel dag o käka är väl ingen höjdare. men sånt är livet. igår efter jobbet åkte vi till ikea. sedan blev d storhandling. vi köpte typ nya garderober till sovrummet. fast utan dörrar o meck. vi ska ha tyg över. (karln vägrar garderober)  måste få ut alla kläder ur kammaren så vi kan bygga bäbisrum.  jag visar omvandlingen sen.
    vi har gått med i en bilpool nu. så nu har vi bil fast endå inte äger en bil. vi bokar in den då vi behöver göra nått ärende. såååå skönt o smidigt då vi bor här. att äga en bil i stan är dyrt. 3-4 tusen i månaden kostar d allt som allt. att vara med i bilpoolen per månaden kostar mindre än hälften per år! så det är grymt skönt. bara att ta sig iväg som vi gjorde igår. det ni har vi aldrig gjort här!!!jiii ps. joel var på bra humör under hela shoppandets gång ds.

    balkongen är så gott som klar. bordet ska ev bytas ut
    redan nu är d varmt där då solen är framme. i veckan har d ju varit minst 10grader varmt ute oxå. nice. käkade en lakrits puck där i förrgår. den är goood elle va säge ni?
    408128-72
    408128-73408128-71
    lite osmart m svarta mattor

    garderoben i nuläget, suddi bild

    408128-77


    annars då. magen växer för fullt. men än kan jag böja mig i huk o göra rent golvbrunnarna på jobbet hahahah
    jag smörjer den varsamt varja kväll  o hoppas på att slippa bristningar hohoho
    brösten växe ännu inte ett skit.
    skiter gör jag varje dag för d mesta.

    glöm inte barnmorskorna ikväll kl 21. d är d enda jag vill se nu för tiden. (eller enda jag orkar försöka följa)

    nu ska joel börja montera stackarn. hahah han dansar aerobisc gaydans i hallen nu!!!

    veckans 90-tals uttryck " No way gammel tjej"

    408128-75

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahah sån tur att Joel var på bra shopping-humör :D
Så fint ni har det hemma, balkongen ser tokfin ut!

ps. Hellen o du ser mycket otäcka ut på 90tals bilderna!!! säkert jag som fotat!ds.

2008-04-02 @ 20:58:52
URL: http://mommy666.blogg.se
Postat av: Siwa

ÅHHH! snygg balle! Åh vilken fjortis bild, eller 12is?
Har ni köpt nån aloevera till stackars joels tå då? KRAAAM!

2008-04-02 @ 21:28:39
Postat av: mumsbubblan

hahahahahahhahaha fyfan vilken klockren bild! Hm.. ja vi gick nog i sjuan där. Härlig tid! Men vad små vi ser ut! :O Gud så jag älskar dig lottan! Glad att vi klickar så bra fortf ;) Jag skall se om jag kan komma till helgen, alltså nästa, är du ledig då? Kan du kolla vilken helg du är ledig efter nästa helg... PUSS

2008-04-02 @ 22:55:35
URL: http://mumsbubblan.blogg.se
Postat av: helena igen

glömde skriva att det ser mycket snyggt ut hemma hos er! kan man sova på det som ser ut som en säng på balkongen, där jag tydligen skall bo? hehe...

2008-04-02 @ 22:56:46
Postat av: åsa

Guud va söta ni är/var ;)
Hoppas att allt är bra Lotta!
Kram!

2008-04-03 @ 07:40:30
URL: http://asaehrnholm.blogg.se
Postat av: lotta

ja vi har köpt aloe vera nu, tån börjar läka!ha
helena där går fint att sova tro ja allt. du får prova! visst var vi coola på bilden hahaha

2008-04-03 @ 19:53:12
Postat av: Hanna

Super fint! och vilken härlig bild :-D

2008-04-05 @ 19:30:13
URL: http://frusoft.blogg.se
Postat av: Lotta W

Haha, gullig bild!

2008-04-06 @ 00:33:53
URL: http://charlotta-widell.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0