In the middel of the night, i been working in the streets


Den här veckan har det varit mkt på jobbet. Jag har jobbat själv med praktikanter. en av tjejerna är duktig och snabb, men den andra får jag säga till hela tiden vad hon ska göra och hur. sedan har det varit så mkt av allting! har hunnit äta vid elva idag iaf, men då får jag kasta i mig maten. sedan äter jag inte förens på kvällen då jag kommer hem igen. inte det optimala just nu, men vad ska jag göra. är glad att jag har ett jobb som jag trivs med iaf!! det är jätte roligt. En av praktikanterna trodde att jag var 19år hahha vikken överdrift!! då har hon inte sett mina gråa hårstrån. Men det är väl bara att tacka o ta emot .

imorgon ska jag och linda gå till moderna museet och käka lunch och hälsa på manolo! han kommer att bli så lycklig så!  sedan jobbar jag kväll. sen är jag ledig! finally! behöver sova och städa här hemma nu. sådant lägger jag lite på hyllan ibland.

magen börjar puta rejält nu. tog ur min navelpearcing idag. går juu inte att ha den kvar nu. då blir hålet katastrof.
blir mätt för ingenting nu för tiden också. förut kunde jag äta hur mkt som helst, så det är lite ovanligt att äta mindre portioner. så då jag väl äter blir jag proppmätt och ligger på sofflocket o kan knappt andas känns det som. magsäcken är krympt! men höfterna och magen större. det är väl det enda. kanske ändan då också. icke pattarna som alla säger och som jag läser om. jaja vad gör väl det?

här är jag om några år
                                             
image51        


 svaret på frågan i förra inlägget var såklar Helena also nown as Lärkan. hade ni gissat rätt hade ni vunnit den hära.


image52 hej då!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Uuuh vet hur den känslan är,,,sjukt jobbigt då man vart mätt för minsat lilla! det gjorde så ont om man råkade äta föör mycket...
Magsäcken för trängas med de andra organen...
Skönt att du får vara ledig snart!

2008-01-25 @ 08:05:12
URL: http://mommy666.blogg.se
Postat av: helena

hihihihihi ingen gissade ens på tävlingen :p
söt kisssse med upptryckt näsa. hört ngt om hotell? Pussssssssssssssss

2008-01-25 @ 19:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0