snabbkaffet

inte gick det inte. föra över bilder. datorn knepar sig. ville lägga upp lite nya bilder på den pratande lille mannen.
imorg kommer hanna. vi ska möta henne halv ett på centralen. sedan på kvällen kommer även ylva o maria hit. vi ska käka middag, umgås o dricka vin. kanske dansa lite  nån stans. eller bara hänga och kolla in människor. ska bli så roligt!!

idag har jag lagar korvgryta. sjukt god blev den!!

livet består av många måsten. om alla bara kunde försöka spänna av lite. vi är inte perfekta.

ekonomin då? ja det ser si sådär ut. jag o karln min dryftar den. han är ju så insatt o jag som är lite blåst o andra sidan lär mig gärna ett och annat om världens problem. simbawe o island o alla stackare. allmänbildning är bra. synd jag har så lite av den saken.

jag tjuvade bilden av dig lisa. så nice!
nu dricka snabbkaffe o fisa!

Kommentarer
Postat av: missgranby

finns så mkt annat som man kan vara insatt i än allmänbildning :p



saknar dig lotta!!!!!!!!!

2008-10-10 @ 10:33:07
URL: http://missgranby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0