ich

bin förkyld,
är man dummer om man inte ligger under täcket vid förkyldning? jag har ju inte feber så....
idag har jag o avve träffat mammagrupp. eller 3st mammor bara med barn. gungat och druckit kaffe i  parken. mys.
jag är så trött men linda ville ta nått glas vin med mig ikväll och jag tänker gört! det är alltid mysigt så. efter jobbet vid 6 snåret. oförberett, vardagligt, lite vin. hem vid tolv snåret. gött d!
vill inte ligga hemma o vara sjuk! förhoppningsvis vaknar jag upp kry som en nyponros imorgon bitti. fåglarna kvittrar och löven spelar sommarmusik! jaja hoppas!!!!

men du hillevi, stockholm är en fantastisk stad också. jag lovar. och du, ni behöver ju inte bo mitt i själva smeten om ni inte vill. finns ju lugna  fina närförorter oxå!!

arvid står korta stunder själv och tar små steg ibland. mammmmmamamma o papppappa säger han. tack, apesin, spelar på läppen, klappa händer. han tycker om. o lampa är fiiin. älskar att bada!! blir helt till sig och går fram till badbaljan!!!
hata borsta tänderna. hehehhe

han är min lilla turtles!

ps. lisa sänd mig ditt blogg lösen ds

Kommentarer
Postat av: Mon

Mycket som händer nu alltså med lille Arvid, börjar bli stor kille :-) Låt nr 2 är fin!!

2009-05-13 @ 20:42:04
Postat av: Åsa

Arvid blir sÅ stor och fin :) Vi måste ses! Nästa vecka? Kramis

2009-05-13 @ 22:32:39
URL: http://asaehrnholm.blogg.se/
Postat av: Siwa

HAHAHA Gör han som min brukare, biter HÅRT i tandborsten tills den går sönder och lipar? GULLUNGEN! ( min brukare är 67 år "fniss"). Miss youuuuuu! Krya på dig, en wiskey har nog hjälpt.

PUSS PUSS

2009-05-13 @ 23:19:25
URL: http://yllegarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0