glam jackan

image85 en vacker dag på krogen försvann denna fina jacka, (som jag bär) som jag och helena hade fyndat på erikshjälpen i sundsvall för ca 120kr. sikket fynd va! o snyggt satt den. inget som går att hitta idag direkt.
Hans och lisa är dom andra coolingarna på bilden! sikken kväll!




ännu en solig dag. så jammarns fint väder! tänkte överraska joel med tunnpannkakor ikväll. tänk att jag aldrig gjort det till han fast det är en av hans favvo! taski värre.

nu blir det ta ur tvätt ur maskinen o kolla på tv shop hela dagen!! så härligt.

jag ska jobba endast kväll på jobbet fram till värpningen. undantag vissa måndagar. så det är ca 5veckor kvar på jobbet nu. man bör sluta 2 veckor innan förlossningen har jag hört nått om? ta i trä att jag ska fortsätta må bra!!! pösss

Kommentarer
Postat av: mumsbubblan

shit vad cool bild det där är! ser ut som från 70-talet typ! längtar efter dig redan, kommer när babyn är ute ;) PUSssss

2008-04-26 @ 11:47:02
URL: http://mumsbubblan.blogg.se
Postat av: Siwa

Ni är bara sååå himla snygga, WOW!

2008-04-28 @ 21:31:30
Postat av: Åsa

Hej gumman! Hur är det med dig? Är du ledig något i veckan/helgen? Vi kanske ska ta och ses :) Kram//Åsa

2008-04-29 @ 08:48:44
URL: http://asaehrnholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0