en liten tripp


Jippie!!!

nu har jag bokat resa till Valencia. Vi drar den 24e februari, snart alltså!!! 5nätter. ska boka hotell på måndag då stålarna kommer in, fint 5 stjärnigt har jag bestämt! det är vi värda efter alla våra olika resor med hostels. delade rum och 0 bekvämligheter. visst har det gått an men nu vill jag ha lite lyx. gravida jag och lill mamma som har ont i ryggen!

så nu hoppas jag tiden går fort som bara den.
jihaaa

nu ska jag göra obel sällskap vid tvn. har suttit här o bokat o grejat länge nog. och lördag o allt!!

puss på er.  ni är fina ni!

Kommentarer
Postat av: Siw

Du är fin du också, FINAST! Hoppas ni får det super där nere. Glömde att säga - Du är underbar på det där nattliga kortet!
Jag ska på anställningsintervju hos nya små barn på fredag, håll tummen! Super lyckliga jag. KRAM, KRAM.

2008-02-09 @ 23:08:46
Postat av: Lisa

Härligt för dig o mammsen!!

2008-02-10 @ 07:33:59
URL: http://mommy666.blogg.se
Postat av: Monica

Åh, vad härligt det låter! Hoppas ni får det kanon! :-) Jag har sida på familjeliv oxå, skriv till mig där så kan du få lösen om du inte redan fått det. Eternal heter jag på familjeliv.
Ha det så skönt i Valencia!!

2008-02-10 @ 12:50:00
URL: http://eternal060606.blogg.se
Postat av: mumsbubblan

du är bäst som bjuder med lilla mamma så ofta :) hon är lycklig som har dig. kram

2008-02-10 @ 22:03:26
Postat av: Lotta W

Gud vad härligt det låter! Jag skulle också vilja komma iväg ett tag. Du är verkligen värd lite vila och lyx! Kram

2008-02-12 @ 15:38:54
URL: http://charlotta-widell.blogspot.com/
Postat av: lotta

ni är fina ni!! lotta det går inte skriva inlägg i din blogg. det är nått spec va?

2008-02-12 @ 23:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0