halle luljja


snart helg! äntligen. så trött så trött. kroppen o skallen. ska nog inhandla mig gärntabletter.  kanske blir lite piggare då. hoppas.
mor kommer inte i helgen, hon har ryggont. men jag ska försöka styra upp en resa till oss båda till den 23e. om jag får ledigt. men det vet hon inte än! vill så gärna ta en värmeresa innan bäsen kommer. passa på nu innan. mmmmm sol o bad o värmen. jag viiilll!!

igår var jag och maria i farsta köpcenter. så stort och många butiker!! hon ska sälja sin lya så hon var lycklig och på bästa shopping humör!! Jag fick body shops body butter av henne! så gulligt, bara sådär!!  sedan var jag så förbaskat trött så jag stupade i soffan. sov från 21-00. som tur var kunde jag somna igen runt ett tiden.

krabban sparkas för fullt idag!

hallelulja på er!  längesen jag kom hem och såg ut såhär nu!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Härligt att lillkrabban kickar på! visst känns det tufft?!
Vill också hälsa på dig/er! hoppas resan blir av!

2008-02-07 @ 19:20:09
URL: http://mommy666.blogg.se
Postat av: mumsbubblan

hihi minns den där kvällen, jag som fotat dig :p vi lurade joel i taxin, minns du. att jag hade ringt hans pappa på fyllan. hahahahaha!

men aså ska jag boka resa? vad ska vi göra? puss vi får ringas

2008-02-07 @ 22:45:22
Postat av: Monica

Nu har jag lösen på bloggen. Vill du ha? Maila isf [email protected] eller fråga helena eller lisa :-)

Vad härligt med kickar! :-) Underbart! Hoppas du mår gott!

2008-02-07 @ 22:48:45
URL: http://eternal060606.blogg.se
Postat av: siw

Låter underbart med sparkar. Några nya magkort?
Hoppas allt är är bra med er? Puss, puss!

2008-02-07 @ 23:09:33
Postat av: Hanna

Haha härligt kort! Har några såna på mig själv med..haha fast jag får nå konstigt me munnen när ja druckit för mycket! Neeej nu har hon "munnen" har man fått höra nå gånger genom tiderna! Mysigt att krabban röjer runt där inne :-)

2008-02-08 @ 10:11:15
URL: http://frusoft.blogg.se
Postat av: Anonym

vi rings helena! ja lisa hoppas du kommer!
jag tar ditt lösenord av lisa eller helena, monica.
magkort kommer snart heheh.
hanna du får blogga nått snyggt munkort!!!hahah sezzy!

2008-02-08 @ 12:54:30
Postat av: Åsa

Härligt att det börjar röra på sig i lilla magen. Lotta vi får ta och styra upp en fika eller middag snart! Trevlig helg! Puss!

2008-02-08 @ 16:05:22
URL: http://asaehrnholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0