kvälls kvisten


hej där.

den här veckan har jag icke skrivit något i min lilla blogg. Jag har varit väldigt trött den här veckan.
inte har jag läst några av era heller. men då jag kommer hem igen ska jag allt läsa det jag missat.
imorgon kommer mamma. vi ska ha en heldag här och ev äta sushi o asiatisk buffe. det vill jag. o sen åker vi söndag. ska bli skönt med miljö ombyte.

rufus mår bra igen. tack o lov. den lille kraten.

krabban verkar ligga i viloläge just nu. inge vidare storsparkar. men d kommer väl.

tja annars är det inte mkt att hänga i granen. har sett en snygg soffa jag vill ha. men vad göra. länsa kontot vill jag icke. disk o tvättmaskinen är en vecka sen.

puss och kram så kommer jag hem o skriver lite om våran resa.


Kommentarer
Postat av: Fatima

Ha det så bra på resan Lottis=D

2008-02-23 @ 08:21:00
Postat av: mumsbubblan

ha en mystid med mamma nu. längtar till du skriver om resan. hoppas du har bilder, men du har ingen cam va? kram

2008-02-24 @ 18:11:07
URL: http://mumsbubblan.blogg.se
Postat av: Hanna

Vad skönt att rufus mår bra igen! Hoppas ni får en härlig resa :-)

2008-02-24 @ 21:08:35
URL: http://frusoft.blogg.se
Postat av: Åsa

Hoppas att du får en bra resa Lotta!
Kram//Åsa

2008-02-26 @ 09:30:32
URL: http://asaehrnholm.blogg.se
Postat av: Yllevanten

Instämmer med föregående skribenter, LYCKLIG RESA MY HOMIE! löv till dig och Mamita!

2008-02-27 @ 20:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0