rufus hårar ner min morgonrock!


nu var det ett tag sen jag skrev. så kan det bli.
helg igen, känns inte som det eftersom jag jobbar. och det är mkt att göra, så det blir inte mycket dankslageri.

annars har jag fyndat en hel del kläder i veckan. på lindex, tröjor för 40kr, på hm, på kappahl, skor för 50kr, trosor 20 o mamma byxor för 25kr! byxorna har kostat 400! men än kan jag inte ha dom. o på åhlens, trosor o tröja! väldigt billigt, men som det sägs, många bäckar små. snart är jag väl pank igen. brukar vara så runt mitten av månaden.

jag har även proppat två semlor. en med linda o en med maria. semlan jag o maria åt hade winerbröds bröd. muuums. det är inte fel faktis!!!

till helgen ska min kära mor dirty D komma hit! vi ska bada på centralbadet, käka på restaurang o mysa har jag bestämt! 
igår åkte vi ihop på telefonen. hon blir närvös då jag inte svarar i telen, då kan jag ligga vila och hon hetsringer!  vet inte hur jag ska tampas med det? nog om saken, kul att hon kommer!!

och nu snöar det också! se på fan. får se om jag promenerar till jobbet endå eller om jag rullar på tuben. men innan dess blir det leverpastejs mackor och havrefras med mjölk! muuums.
joel o gänget bor på åres finaste hotell. blir lite avis. jag vill också!!!! jävla.       så här vill jag lägga
                                                                                                                                         mig nu. skulle vara skönt.
kraam kraamm.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Trevligt me besök från mor! :-D

2008-02-03 @ 17:21:44
URL: http://frusoft.blogg.se
Postat av: mumsbubblan

mysigt att dirty diana kommer! hur blir d med min tripp då? hotell o så... d löser sig väl. puss

2008-02-03 @ 19:25:58
Postat av: Anonym

ja ska fråga chefen imorg om han vet hur jag gör. han har varit i brasilien det lyllot!

2008-02-04 @ 23:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0