hellow everybody

Nu har jag kommit till skott med min alldeles egna blogg! det är väl ofattbart tycker jag. Mina vänninor proppsade mig att kicka igång med en blogg så jag tog och lyssnade på deras uppmaning. Då jag inte har facebook eller diverse tänkte jag sedan -varför inte?  Tyckte min mail var super och även sms var en fin grej. Men då jag är en mycket intressant tjej så ville folk veta mer om mig o min vardag. Så här har ni! haha.

Inte att förglömma. Min datorkunniga vännina Helena granby har hjälpt mig att utforma hela bloggens look! Dettackar jag henne djupt för. Vem vet. Detta kanske blir mitt nya intresse?
här har vi henne. o ja då.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fläska upp med bilder!! Naaooow!
Puss

2008-01-02 @ 23:20:12
Postat av: mumsbubblan

vad duktig du är gumman! BILDER! Har du fixat det själv???? Men den lilla bilden på er syns inte..
Puss min gumma, det var kul att prata igår.

2008-01-03 @ 11:10:40
Postat av: Anonym

ja allt själv. hehe menar du på vile o mig?

2008-01-03 @ 13:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0