lördag

 den här helgen är en jobbhelg för mig. så nu skriver jag en snabbis och önskar alla en trevlig helg. Jag o jobbar kompisen har nyss unnat oss en club sandwish, mycket gott och mättande. något måste jag ju roa mig med.  joel och några grabbar är hemma hos oss och spelar poker. roligt! skulle också vilja göra det. tyvärr är det inte lika lätt att få med töser på sådana aktiviteter.
men igår var jag ledig, så då blev det thai mat och film, "hata göteborg" helt ok film!!
sedan sov jag som en stock till tolv också. typisk mig. sömntuta nr. 1!!! kanske lika bra att passa på innan lill bäbisen kommer. blir väl inte sådan lyx framöver kan jag tänka mig. nu tror jag förövrigt att jag känner småkick i magen. men inte som små fladder som alla snackar om, mer som puttar. som stora gaser som sirkulerar där inne! hahaha

ha det så länge.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad mysigt att du känner,jag kände det oxå som puffar lixom :-) Nu blir det bara mer o mer! Tänk senare när du kommer att se en liten fot puta ut osv haha ja det är helt otroligt! lill killen :-D
Nä nån sov lyx lär du inte kunna räkna med sen ;-) Jag har haft hyffsad lyx eftersom David varit hemma och vi klivit upp varannan dag :-D
ha de gott min vän!

2008-01-19 @ 21:13:51
Postat av: Lisa

De är bra, passa på att sov du! Tufft att du börjar känna av lillgubben eran! jag vill också kännaaa!!
Pöss

2008-01-20 @ 09:55:57
URL: http://mommy666.blogg.se
Postat av: Fatima

Skojs att du känner honom.... (eller henne) ;D Jag börjar dock bli rädd att min bebis är en jätte! för här snackar jag inte om några små puffar längre! Phuuu... låt detta vara över snart!!! ;D

2008-01-20 @ 10:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0