mvc


haloo

imorse var vi på mvc och gjorde ultraljud.  skönt att se att det sprattlade där inne! det var en livlig krabat som syntes ovanligt bra på skärmen tyckte barnmorskan. Jag fick en liten illamåendeatack medans vi kollade. vet inte varför. tror det var bla för att jag inte varit på toa innan och hon tryckte lite emot tarmarna med manicken. jajks!
som tur var kom joel på att fråga om hon kunde se könet. Jag var så svettig så jag glömde bort. Så sa hon att det såg ut som en liten pojk!! roligt, som jag har trott! det kan vara en tjej oxå i och med att flickor kan ha svullna könsdelar i magen, men det är ovanligt sa hon.
jag var 18 veckor och 5 dagar. så 11e juni är det dax! (om allt går vägen) 
fick med jätte tydliga bilder. lägger in här. inte världens bästa kvalitet då man fotar fotona, men kul endå! har ju ingen scanner.


image49

image50


min bror magnus är rolig han. han har frågat mor min när jag ska bli med barn redan innan jag var det. sedan sa han till mamma att jag får nog en kille, fast han hoppades på en tjej. hahaha. se vad han kan!

så ska jag till jobbet snart. kramar på er!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad mysigt! Och kul! En liten pojk :-D Blir de Jom jom klimax el koma då? ;-)

kram på re!

2008-01-15 @ 14:48:43
Postat av: Lisa

Men ååh så kul att se bilder!!
Jag kunde inte hålla mig på jobbet så jag vart ju tvungen att smsa dig hihihi=)
Jag är så GLAD för era skull
Nu kommer det inte dröja innan du börja ana små knuffar där inne ifrån, myysigt!

Hälsa jolle!

2008-01-15 @ 15:55:49
URL: http://mommy666.blogg.se
Postat av: Fatima

ÅÅÅÅÅ vafd kuligt =) Jag som trodde du skulle få en tjej ;D men de kan ju som sagt var ha fel ;D Skönt för er att veta att allt är ok=) Kram!!

2008-01-15 @ 18:23:20
Postat av: helena

Åh älskade lilla Lottan, jag är så stolt :) hihi.. stolt mamma lixom, som att du var min dotter. hihihi.. vet inte, men det känns speciellt. jag ska ringa dig ikväll. PUSS

2008-01-15 @ 20:25:00
Postat av: Monica

Vad roligt att höra! :-) Speciell upplevelse att få göra rutin-UL'et :-) Kram!

2008-01-15 @ 22:44:28
URL: http://eternal060606.blogg.se
Postat av: Åsa

Gud va skoj!!! En lite grabb. KRAM

2008-01-16 @ 08:26:26
URL: http://asaehrnholm.blogg.se
Postat av: lotta

ja det blev en pojk! det blir nog en jom jom endå, kan man kalla han för jommie boy! jo snart känner jag nog puffar. barnmorskan sa att det kommer nog snart eftersom han var så livlig. kan ju redan ha
småpuffat på magen utan att jag uppfattat det. men nån gång har jag nog kännt det endå.

2008-01-16 @ 11:50:51
Postat av: Lotta W

Åååå, vad kul Lotta! Nu har jag hittat hit också, har lite dåligt minne just nu, det är så mycket så jag har glömt adressen hit flera gånger...Nu har jag iaf läst ikapp lite :-) Kul att kunna läsa här när vi ses och hörs så sällan! Kram

2008-01-16 @ 19:30:53
URL: http://charlotta-widell.blogspot.com/
Postat av: Siwa

Åhhh! vad det låter härligt, snart känner du det som du har en lite fjäril i magen (sparkar). :-)

2008-01-16 @ 20:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0