helgas


ikväll har vi kollat på paranoid park. helt ok film. lite kort o konstigt slut. eller ljup. men det är mysigt med lite film koll så här på fredag kväll. käkat cocosbollar har jag gjort oxå! mumsmums.

jag har även fått vad jag tror är förvärkar. alltid något. dom håller i sig nån minut och kommer då och då. tror inte det är vanliga värkar. dom gör nog mkt ondare än såhär! men som sagt det är alltid något.  joel gubben vill klocka värkarna o greja. jag säger att det inte är någon ide än. han är gullig han.
kanske är på g snart då. nu värker det igen. men jag kan ju sitta här o skriva så...... läste att en del inte har så starka värkar i början. men men. det visar sig nog.

skulle vara roligt om han är ute till midsommar då joels päron kommer ner hit!

jo mina vänner. livet är inte alltid en dans på rosor. endå tackar jag himmelen för att jag bor i sverige!
och att fina människor finns!

och kolla in den här gamla bilden! glidit värre!

Kommentarer
Postat av: missgranby

haha roligt skrivet! som vanligt! syftar på att bo i sverige :p

2008-06-14 @ 14:35:56
URL: http://missgranby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0