tröttttt

är så jävla trött ikväll. har ätit en massa onyttigt så magen håller på att spricka. inne på 7dars jobb i sträck, sen blir det s-vallet. hua, skönt det. hoppas ja hinner träffa allesammans o att ni har tid o vill.
igår såg ja o fästmannen filmen blod diamond, den är bra den! hade sett den hos helena och nicke redan, men obel hade inte sett den. första gången jag sett en film som han inte sett.
på tal om karln min, han dricker bärs ikväll med kalle o johan från sundsvall. den rackaren!  alltid ha skoj på helgen då jag jobbar. visst unnar jag han det, men ibland blir jag avis. då jag själv jobbar och inte kan, eller inte vill direkt heller. nykter, då måste jag vara på bra humör som bara den!  blir inte att ja orkar ta mig iväg på galej lika ofta. han ska ju inte behöva sitta hemma och glo bara för att jag är gravid och jobbar!  aja. ska inte sura ihop över det!
ni förstår kanske.


måste bara säga hur skönt det känns med disk o tvättmaskin. så mkt enklare allt blir! riktigt lyllit. första gången i mitt liv jag bor med en disk/tvättmaskin.

myyys

Kommentarer
Postat av: Siwa

Du Lotten, bara njuuut av lyxen, det är DU värd!

2008-03-15 @ 23:51:58
Postat av: Fatima

Jag älskar min disk o tvättmaskin också ;D

2008-03-16 @ 11:21:52
Postat av: Hanna

Du får gärna komma förbi sön el mån! Jag jobbar men är hemma efter fyra nån gång vi får höras på tele när du kommit till s-vall :-D kram!

Javisst är det lyx med tvätt och diskmaskin! Hade den turen att både och fanns här när vi flytta hit :-)

2008-03-16 @ 12:42:49
URL: http://frusoft.blogg.se
Postat av: mumsbubblan

hihi min lotta - ja ska mysa sönder dig jag :p och Nana!
har du bestämt om du kommer på festen? Puss

2008-03-16 @ 21:38:09
URL: http://mumsbubblan.blogg.se
Postat av: Åsa

Glad Påsk gumman!
Jätte fina stolar, jag är också ute efter sånna vita eller om vi vill ha svarta. Får se till nya lgh *ler*

Vi får planera in att ses efter påsk!
Kramar //Åsa

2008-03-20 @ 10:49:12
URL: http://asaehrnholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0