vi spenderar stålars


helgen har varit lugn o fin. funderade på utgång med brudarna på lördagkvällen, men jag var ta mej fan för trött. måste lyssna på kroppen ibland oxå. efter 7dars jobb måste jag ta igen mig lite. igår blev det storhandling på willys. joels kompis har bil så vi åkte med han. så skönt. handlade tuuunga grejer. kattsand, kattmat, tvättmedel, mjukmedel o konserver. o det var inte små pack inte!! Gigantiska!!! skööönt, nu har vi ett tag. inhandlade även fake växt, skärbräda mm

och nu ska jag kila iväg för att möta joel, vi ska till bolagret och handla möbler till balkongen. det får bli en schäslong i nougatfärg och tre svarta puffar! lite målning o fönsterputs på det så är balkongen klar!!! YES. äntligen.
fotar skiten då allt är klart. vår balkong är så härlig. inglasad o stor.

hoppas vi kan åka hem till påsk. skulle va så skoj. vi rekar.

Kommentarer
Postat av: mumsbubblan

klart ni ska hem i påsk. inte alls samma sak utan dig. fest på lördan hos widell!!!! JEJJ! och mys!

jaså bolagret i sthlm nu osså, du lär vara överlycklig. har de samma priser som här? sjukt bra!

aså, jag ska inte skippa thaighta jeans, det är mkt snyggare. men ett enda par utsvängda i sommar kanske.

säg till när ni rekat klart, PUSS

2008-03-10 @ 18:08:09
URL: http://mumsbubblan.blogg.se
Postat av: Lisa

Fan det låter toksnyggt det där med balkongen! Där kan lillkrabban sova med i vagnen! greejt!
Hoppas vi syns i påsk! jag ska till Hellen då hon fyller år

Kram

2008-03-10 @ 19:28:28
URL: http://mommy666.blogg.se
Postat av: Siwa

JAAA! kom hem, längtar att se lillmagen. Låter som balkongen blir super fin! PUSS, puss!

2008-03-11 @ 00:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0