kisspojken

det går ett rykte på stan att dom kallar honom kisspojken.
sötast i stada när jag blåser på lillmagen o skrattet ekar högt.
sötast i stada då han pratar på så sött att han låter som en livligare version än Ike i south park!

i dag är trötten i ögat och hungern för stor i kroppen att vi unnar oss pizza o kycklingrulle. borde spara på penningen men ni vet hur det är ibland. orkar bara inte laga mat. och VILL svulla!! längtar.

på söndag ska jag med jobbet och käka middag. vitlöksslungade gambas till förrätt och entrecot till varmrätt. mumma va? sedan blir det nog nått tranzen efteråt om jag känner dom rätt.
jag följer med fast jag inte fick nått fikabröd innan min mamma ledighet. tarv mörtarna!!!hahahhhaaaa

sista mammaträffen idag. vi bestämde för att fortsätta ses på tisdagar. bli ju bra det. arvids nya gäng. heeee. man ska inte dissa folk för fort. men nog är jag 1000 gånger ungdomligare!!! hihi

nu bajsis blöja. lillen har klämt klart.

 sötaste lilla skallen.

kram

Kommentarer
Postat av: hanna

ja han är bra go den lille pöjken med glimten i ögat :-)Kul att träffa jobbet och äta o dansa:-) Dom får bju dig på en hel kväll ute nu istället eftersom du inte fick nå fikabrö innan ledighten!

2008-10-14 @ 19:09:45
Postat av: Siw

Festen blir väl gratis, kan inte tro annat när dom snålade på fikat?

Man vill bara biiiita där i lill nacken iiiii, knoster.

Du måste vara ett söndagsbarn du Lotten?

Kram!

2008-10-14 @ 19:18:30
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: Siw

Fredrik är också måndagsbarn :-)

2008-10-14 @ 20:19:42
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: missgranby

nu är det hat på mig

2008-10-14 @ 20:37:27
URL: http://missgranby.blogg.se/
Postat av: missgranby

önskar du kommer

2008-10-14 @ 20:47:02
URL: http://missgranby.blogg.se/
Postat av: siwa

Emmelie ringde och va strålande glad, hon får pengar till lägenhet av soc.:-)

2008-10-15 @ 17:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0